Bilder på era husdjur

Vid mitt barndomshem har dom en gammal jordkällare där är spindlarna i den storleken men själva kroppen mycket större. När man var liten vågade man knappt gå ner där

Dom heter stor huspindel , saftiga jävlar - dom har minskat mycket i storstäder för alla jävla råttor äter väl upp dom tror.

Dom bits tydligen sägs det men dom är väldigt snälla med sociala inslag , denna var jättesnäll t.ex.

Men ruggiga är dom

SÄPO-spindel?
Radiostyrd med kamera och mikrofon.
Lite OT

Du får tänka på att det är Säpo som tror det är en CIA spindel som skall träffa mig för och överlämna dokument , det är jag som orsakat en säpochefs avgång och desutom skryter på nätet hur folk tog sina liv i panik på Säpo , jag hånar barnhemsbarnen säpo består av totalt

I inlägg numero 94 på denna sida får Säpo krupp o får för sig att en 12 årig robotflicka skall frita 448.

CIA.....fixar fram en film några år senare

Kul film om en sporthojsprofil

Haha lella gossen får sitta med badankan i badkaret o leka medans riktiga män spelar gäjmet på arenan

Saknade sen länge................
MansBestFriend.jpg
Bara hoppas att storyn är någorlunda sann

Dom heter stor huspindel , saftiga jävlar - dom har minskat mycket i storstäder för alla jävla råttor äter väl upp dom tror.

Dom bits tydligen sägs det men dom är väldigt snälla med sociala inslag , denna var jättesnäll t.ex.

Men ruggiga är dom
Såna har jag gott om i krypgrunden. Tror det är de som äter upp råttorna.

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen