Gamla enstÄnkor

Du menar en rimlig dagstur, eller vad?
Nu har vi hĂ€r i söder en lite annorlunda definition pĂ„ vad en rimlig dagstur innebĂ€r 😄. Jag har absolut inga problem med köra lĂ„ngt, körde för tvĂ„ Ă„r sedan VĂ€xjö-SkellefteĂ„ med endast stopp i GĂ€vle för bensin, mat och toalett. Men att köra samma strĂ€cka med slĂ€p Ă€r inte lockande.

20220827_185910.jpg

Cykeln har bÄde flera DalaÀlgar och SOE-flaggan pÄ lampmasken.

SÀljaren borde veta vÀrdet pÄ hojen.
Han har haft den sedan 2006, sÄ han har kanske inte hÀngt med i prisutvecklingen. 80st har redan sparat annonsen pÄ blocket, sÄ den Àr nog snart pÄ vÀg hem med ny Àgare...

Ahh, kunde inte hÄlla mig trots avstÄndet och kontaktade sÀljaren. Jag Àr tvÄa pÄ bollen, en annan har sagt att han skulle komma ikvÀll och titta pÄ den..... :(
DĂ€ Ă€ bar Ă„ Ă„k som man sĂ€ger norrut -😅kliar nĂ€stan i fingrarna efter en till nĂ€r sĂ„na hĂ€r dyker upp -en med 17” talon/excel Ă„ en gruskittad bredvid kan aldrig bli fel 😍

sĂ„g att annonsen Ă€r nedplockad sĂ„ den rullar nog lyckligt vidare pĂ„ gruset đŸ€˜đŸż

Last edited:
DĂ€ Ă€ bar Ă„ Ă„k som man sĂ€ger norrut -😅kliar nĂ€stan i fingrarna efter en till nĂ€r sĂ„na hĂ€r dyker upp -en med 17” talon/excel Ă„ en gruskittad bredvid kan aldrig bli fel 😍
Ja, finns den kvar efter den första spekulantens besök blir det nog en resa norrut...

Billigare blir dom nog inte nu

View attachment 502442
Jag blev inte den lyckliga köparen :grÄta. Men det positiva Àr att jag inte behöver sÀlja min Tenere och fÄ annonsen granskad i trÄden :lol. IstÀllet tröstköper jag en mc-lyft :hihi

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I Är var det 52a gÄngen Cus...

Gotland Ring Bike Week Ž26 gÄr mot deltagarrekord!

Med en mÄnad kvar Àr det gl...

FrĂ„n familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor vĂ€xlar upp

I motorvÀrlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ÀndÄ?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show pÄ lördag!

PĂ„ Sveriges nationaldag, nu...

Bilder frÄn DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-mĂ€rke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, vÀlbokat trots turbulens i bolaget!

Det Àr med glÀdje vi pratar...

Back