Vilka är det då, AFA?Det är professionella protesterare som ligger bakom. I grunden samma gäng som låg bakom kravallerna i Göteborg. Deras syfte har inget med Palestina och Israel att göra i sak, det är bara den trojanska hästen de rider i.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilka är det då, AFA?Det är professionella protesterare som ligger bakom. I grunden samma gäng som låg bakom kravallerna i Göteborg. Deras syfte har inget med Palestina och Israel att göra i sak, det är bara den trojanska hästen de rider i.
AFA var, och är, också bara nyttiga idioter de med.Vilka är det då, AFA?
Okej, men vilka är det du menar som arrangerar och orkestrerara detta samt Göteborg 2001? Är det aluminiumfolie jag hör?AFA var, och är, också bara nyttiga idioter de med.
Ingen aning ärligt talat, men det räcker med att titta på kedjan av knasprotester och resurserna för att se att det finns en sammanhängande tråd, och att någon sitter i bakgrunden och planerar och finansierar, och att det ser ut att långsamt byggas upp en organisation i skumrasket bakom.Okej, men vilka är det du menar som arrangerar och orkestrerara detta samt Göteborg 2001? Är det aluminiumfolie jag hör?![]()
Ingen aning ärligt talat, men det räcker med att titta på kedjan av knasprotester och resurserna för att se att det finns en sammanhängande tråd, och att någon sitter i bakgrunden och planerar och finansierar, och att det ser ut att långsamt byggas upp en organisation i skumrasket bakom.
Ta USA som exempel, kravallerna och mordbränderna som skedde där efter Helige Floyd knarkade ihjäl sig själv, de hade fabriker som tillverkade sköldar i städer som inte hade kravaller som sedan transporterades dit, någon köpte in och delade ut gasmasker och annat till "proffsen". Och nu på universiteten går samma sköldfabriker, alla protestanter i flera olika städer har på något underligt sätt samma jävla modell av tält. Nästan som om någon gjort bulkinköp och skickat till protesterna.
Det finns någon organisation som sitter bakom och finansierar, planerar och organiserar skit som inte har med direkt med varandra att göra, annat än att det är omstörtande verksamhet och som använder nyttiga idioter som fotfolk.
Mmh, men det finns klara tecken på bulkköp och organisation bakom, som sett likadan ut i en längre tid. Det är inte något som spontant dyker upp i löst sammansatta grupper.Att det finns en påverkan behöver kanske inte nödvändigtvis innebära att det sitter någon och finansierar och orkestrerar alltihop. Kan ju vara mer subtilt än så - att man utnyttjar rörelser där det redan finns en motivation och förmåga och sedan genom viss infiltration och diverse olika mindre framträdande sätt kan påverka det hela i den riktning man önskar, som en hävarm.
Mmh, men det finns klara tecken på bulkköp och organisation bakom, som sett likadan ut i en längre tid. Det är inte något som spontant dyker upp i löst sammansatta grupper.
Tittar man sedan på folk som på riktigt försöker intervjua "protestanterna" så är det en stor mängd som verkar svara att det är andra som pratar med media, och sedan vill de inte svara på mer. Det finns någon sorts skuggorganisation där. I mer naturliga protester brukar de som protesterar ha ett bättre hum om vad de vill ha sagt, och säger det ganska gärna när de blir frågade.
Tälten och sköldarna, var har du läst om det?
Valfri filantropath utöver dem?Så vilka tänkbara aktörer finns det då?
Ryssland
Kina
Soros
Någon annan?
Ingen aning, jag hänger inte på vad Trump tycker om saker.Tveksamt kan jag tycka.
Vad har Trump sagt om saken?
Inte mer än att det fanns en bevisad närvaro av professionella protestaktivister där, polisen hittade och tog deras sambandscentral bland annat. Samma mönster återfinns i många stora protester i väst. Det var mer som ett exempel på att det finns ett mönster som sträcker sig årtionden tillbaka och att det finns grupper som i förväg planerar och utför påverkansaktioner i protester.Men Göteborg 2001, var inte det lite långsökt?
Här var det i princip enbart mörkhåriga män med kraftig skäggväxt och kvinnor i tält och huckleDet är professionella protesterare som ligger bakom. I grunden samma gäng som låg bakom kravallerna i Göteborg. Deras syfte har inget med Palestina och Israel att göra i sak, det är bara den trojanska hästen de rider i.

Vinsten kommer längre fram.Gissar att brodern tar på sig ansvaret, minst straff så.
View attachment 498321
gt.se
![]()
Bror dödade sin syster under bråk
En yngre man misstänks ha dödat sin storasyster i Göteborg under torsdagskvällen. – När vi larmas till lägenheten är det flera familjemedlemmar på plats, säger Thomas Fuxborg, polisens presstalesperson.www.expressen.se
SVT ljuger så stort nu när arabiska kravaller drar ihop sig igen.Här var det i princip enbart mörkhåriga män med kraftig skäggväxt och kvinnor i tält och huckle
Fler guldkorn i artikeln.Etablissemanget stryker terrorister medhårs numera!
View attachment 498339
Vinsten kommer längre fram.
Vad menar du med "först o främst"?Jag menar snarare att personer som först o främst framhåller att de är kristna, muslimer osv. är lite suspekta i mina ögon. Ex. flera i den kristna högern i USA är ungefär lika knasiga som vilt skrikande muslimer i vilket arabland som helst.
Det beror på att du lever i ett samhälle som i hundratals år präglats av kristna värderingar. Demokrati, vända andra kinden till mm.Man kan ha moral utan religion. Det behöver inte stå i en bok att jag inte ska slå ihjäl grannen för att jag ska låta bli.
Då borde klappträt inte ha terroristsjal på sig utan en Israelisk flagga.Fler guldkorn i artikeln.
Sorry - jag dissar (som i undvika) dig inte, ångrar bara att jag slängde iväg en kommentar i denna tråd - skall låta bli det framöverVad menar du med "först o främst"?
Jag är kristen men bedriver inte terrordåd och sprider hat i länder som är icke-kristna.
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!