Har du möjlighet så köp. Den lär inte sjunka i värdeTack. Det var det jag misstänkte, hade varit kul att äga en annars![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du möjlighet så köp. Den lär inte sjunka i värdeTack. Det var det jag misstänkte, hade varit kul att äga en annars![]()
"Helt ny Kawasaki z900. 1km och 34 min!"
Hen har alltså hållit 1,94 km/h med hojen ifall den rullat under dess brukande. Det är fan ganska bra.
Mycket torrgasande under vintern i garaget tydligen.Och varför skriver han att den går att strypa till A2?Mycket torrgasande under vintern i garaget tydligen.

Ännu en annonstext med en massa irrelevant trams.Ska vi gissa att han inte kommer acceptera marknadspris....
"Skandinaviens första nysålda Victory!"
"Unik hoj som tillhör Sveriges mc-historia."
"jag var med i samtliga mc-tidningar när jag köpte den"
"Lyset har fått en 60 W xenonlampa även på helljus, grymt starkt! "
"Polerade Brembo skivor"
"Den har fortfarande original batteri!!"
"sidokåpan är signerad av självaste Arlen Ness! Kan fås med mot tillägg! "
"Jag är m a o inte intresserad av lycksökare med tunnt läder!"
"Endast av rätt, seriös person som förstår värdet av denna unika hoj"


Det finns en Victory Vegas från 2004 i Enköping.Ska vi gissa att han inte kommer acceptera marknadspris....
"Skandinaviens första nysålda Victory!"
"Unik hoj som tillhör Sveriges mc-historia."
"jag var med i samtliga mc-tidningar när jag köpte den"
"Lyset har fått en 60 W xenonlampa även på helljus, grymt starkt! "
"Polerade Brembo skivor"
"Den har fortfarande original batteri!!"
"sidokåpan är signerad av självaste Arlen Ness! Kan fås med mot tillägg! "
"Jag är m a o inte intresserad av lycksökare med tunnt läder!"
"Endast av rätt, seriös person som förstår värdet av denna unika hoj"
Kan du inte påpeka det till honom, snälla!Det finns en Victory Vegas från 2004 i Enköping.
Och varför skriver han att den går att strypa till A2?![]()
Ha ha!Fråga inte mig, jag tillhör en helt annan generation som bara tog bort strypningar
Ha ha!
Ja, jag tänke mest att det är ju inte ens tekniskt möjligt att strypa den hojen för A2.
Men Blocket blir en alltmer dysfunktionell värld, man får i alla fall oerhört många näpna bytesförslag om man lägger ut en hoj till försäljning.
Nästan så att jag hellre skänker den till Ukraina!
Detta kändes inte sanningsenligt...
Fel Årsmodell, ska vara 2006... . Ska vara numrerad, 500 gjorda. Öhlinarna är inte där och inte de exklusiva fälgarna. Men jag har haft fel förr ;-)
Fel gaffel o fel fälgar iallafall för att vara en sp om man tar en snabb kik
https://www.blocket.se/annons/stockholm/yamaha_r1_sp_limited_edition/1400611466

Det är ett par saker här som måste kommenteras.Så fort man skriver ”eller bud” så kommer dårarna som på beställning. Det är liksom alltid underförstått tänker jag.
haha..värdelös hoj! Budar 1 krona..bara för att...Ska vi gissa att han inte kommer acceptera marknadspris....
"Skandinaviens första nysålda Victory!"
"Unik hoj som tillhör Sveriges mc-historia."
"jag var med i samtliga mc-tidningar när jag köpte den"
"Lyset har fått en 60 W xenonlampa även på helljus, grymt starkt! "
"Polerade Brembo skivor"
"Den har fortfarande original batteri!!"
"sidokåpan är signerad av självaste Arlen Ness! Kan fås med mot tillägg! "
"Jag är m a o inte intresserad av lycksökare med tunnt läder!"
"Endast av rätt, seriös person som förstår värdet av denna unika hoj"
Håller med om det.Det är ett par saker här som måste kommenteras.
1. Folk läser inte det man skriver.
2. Dårar svarar på alla annonser
3. Alla priser är prutbara i köparens sinne


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |