Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag hÄller med, hellre 1299 Àn V4.En Ducati Panigale 1299. Den utan tvivel snyggaste sporthojen som nÄgonsin tillverkats. Panigale V4 Àr definitivt en bÀttre och mer lÀttkörd hoj pÄ typ alla sÀtt, och ser man den för sig sjÀlv Àr den helt ok, men sida vid sida med denna skönheten sÄ har den inget att hÀmta. 1299, nÄgon gÄng ska du bli min.
View attachment 495685

MZ Skorpion Replica
View attachment 495729
demomu.de
Trevlig. Eller varför inte en MV Agusta?Nya Guzzi Stelvio ser ut att kunna bli en grym göra-allting-hoj för oss som inte vill ha en GS.
![]()
Skulle jag ha möjligheten att ha flera hojar sÄ skulle dock en av dem garanterat vara en Mille R.

Jag tror mera pÄ Guzzimotorn, framförallt i den typen av hoj.Trevlig. Eller varför inte en MV Agusta?
View attachment 495732
Jag tycker dock redan att det Àr lite bökigt att serva KTM'en pga att det inte finns nÄgra vettiga verkstÀder inom vettigt avstÄnd sÄ nÀsta hoj blir nog antingen nÄgot som inte Àr ny nog att ha en massa garanti-tjafs, eller nÄgot som har en handlare och verkstad i rimlig nÀrhet.
Japp, jag tar en Nuda jag ocksÄ, tack.Ooh, kom precis pÄ att jag vÀldigt gÀrna vill ha en Husqvarna Nuda.
Ăr fortfarande lite sur pĂ„ mig sjĂ€lv för att jag fegade ur nĂ€r jag var nĂ€ra att köpa en nĂ€r de reades ut för kaffepengar.
View attachment 495735
Och sÄ vill jag sÄklart ocksÄ ha en Honda CT125.

En RD500 och en NS400R skulle kunna fÄ plats
|
|
PremiĂ€r för Ăstgöta Dundret
Under 1940 talet var FinspÄ... |
|
|
Ny 500-kubiks retro frÄn Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro frÄn Honda