Nja, de läskunniga på detta forum förstår nog att jag inte åkte till Hondaklubbens träff med en motorcykel som inte var tillverkad långt hemifrån.![]()
Var stod det att du åkte till Hondaklubben?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nja, de läskunniga på detta forum förstår nog att jag inte åkte till Hondaklubbens träff med en motorcykel som inte var tillverkad långt hemifrån.![]()
Those are rookie numbers…
Vem var här innan kraschen?

Firar 15 år i maj och gläds åt att detta forum fortfarande lever. Jag hängde mycket på Hondaklubben.com som var ett fantastiskt forum där man kunde få svar på vad som helst och hjälp med det mesta, men det forumet har mer eller mindre självdött vartefter åren gått.
Här är det fortfarande lite action och jag läser dagligen!
Det forumet är ett ypperligt exempel på att humorfria tråkmånsar som tar allting allvarligt kan döda ett forum. Det självdog inte utan några högljudda som måste läsa allt fick bort det de ogillade och då försvann den, i mitt tycke, den trevliga humoristiska delen.
Trevligt folk, jag var förbi en träff vid Flottsbro med min risiga Hxxxa. Inga dryga kommentarer om oljeläckage trots att det var mer än bara lite svettningar. Jag vet, alla har vi lik i garderoben, men nu är den såld.
Här läser jag inte dagligen längre och läser bara de trådar jag tror innehåller något intressant. För att detta forum ska fortleva måste det till merän
och att nya medlemmar trivs.
Men litepå ett vänligt retsamt vis måste vi ha.
![]()
Var stod det att du åkte till Hondaklubben?

Men nu står det inga motorcyklar tillverkade långt hemifrån med oljeläckage, elfel, dålig väghållning och bromsar i garaget längre.![]()
Asien är långt hemifrån, Europa är inte det i min värld men vi är alla olika!Vad tillverkas det för motorcyklar i närheten av sodertälje?

Vad har du för frågor? Vad behöver du hjälp med?Är själv rätt ny här men har upptäckt att de inte är ofta som inlägg blir besvarade på detta forum. Undrar lite om det finns bättre sidor där man får hjälp då man behöver det? Och inte flera år senare liksom!

Är själv rätt ny här men har upptäckt att de inte är ofta som inlägg blir besvarade på detta forum. Undrar lite om det finns bättre sidor där man får hjälp då man behöver det? Och inte flera år senare liksom!
Ja, det ligger något i det du säger.Det forumet är ett ypperligt exempel på att humorfria tråkmånsar som tar allting allvarligt kan döda ett forum. Det självdog inte utan några högljudda som måste läsa allt fick bort det de ogillade och då försvann den, i mitt tycke, den trevliga humoristiska delen.
Trevligt folk, jag var förbi en träff vid Flottsbro med min risiga Hxxxa. Inga dryga kommentarer om oljeläckage trots att det var mer än bara lite svettningar. Jag vet, alla har vi lik i garderoben, men nu är den såld.
Här läser jag inte dagligen längre och läser bara de trådar jag tror innehåller något intressant. För att detta forum ska fortleva måste det till merän
och att nya medlemmar trivs.
Men litepå ett vänligt retsamt vis måste vi ha.
![]()
Roller och Mattias körde väl R1?Det man är mest nyfiken på nuförtiden är ju om nån rookie med massa akronymer i LED-displayen slagit nytt rekord på Bulten, eller om K6'an fortf. är ett ohotat vapen för en schysst bombrepa.
Fast sen kom någon bikerboy och körde jättefort.Roller och Mattias körde väl R1?
Minns filmerna med värme.
Tegel oklart, Teo verkar levaFörresten, vad hände med Teo och han Tegel?
Han spelade in sina bombarrepor, pajade kameran, fick en ny via insamling från SH medlemmar. Försvann.Vem var han som spelade in porrfilm eller missförstod jag det?
Och vad för filmstjärna blev Roller?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |