Tjugo år på sporthoj.com

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag har aldrig varit i närheten av din aktivitet, men 21 år har gått och ska väl orka 20 till hoppas jag :hoppa :squid:yoparty
Jag var ifrån forumet några år också, åkte på en lång banning och tyckte det var helt okej att slippa, sedan var det ju några år då det var helt dött, kunde gå en dag utan något inlägg i ot. Nu tycker jag det är ganska bra ordning igen.
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Näeee Markus. Tänk på hur du uttrycker dig i fortsättningen. Inga sådana ord tack.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag har förvisso inte hängt här en hel livstid ännu, men väl en halv. Mer än halva min livstid vid det här laget iallafall, var 16 då jag gick med och är 33 nu... :skrämd sett många minnesvärda karaktärer komma och försvinna. Saknar forumet i dess glansdagar, när man kunde läsa dagliga uppdateringar om Johanssons jetmotorer och elffors grovsaltade sidfläsk och gubbsjuka... Det var tider det! :tummenupp
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Jag har förvisso inte hängt här en hel livstid ännu, men väl en halv. Mer än halva min livstid vid det här laget iallafall, var 16 då jag gick med och är 33 nu... :skrämd sett många minnesvärda karaktärer komma och försvinna. Saknar forumet i dess glansdagar, när man kunde läsa dagliga uppdateringar om Johanssons jetmotorer och elffors grovsaltade sidfläsk och gubbsjuka... Det var tider det! :tummenupp

Känns som att det blir allt mindre hoj och mer offtopic. Tack Markus! :rofl
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Jag har förvisso inte hängt här en hel livstid ännu, men väl en halv. Mer än halva min livstid vid det här laget iallafall, var 16 då jag gick med och är 33 nu... :skrämd sett många minnesvärda karaktärer komma och försvinna. Saknar forumet i dess glansdagar, när man kunde läsa dagliga uppdateringar om Johanssons jetmotorer och elffors grovsaltade sidfläsk och gubbsjuka... Det var tider det! :tummenupp
Ja, som vanligt var det bättre förr, både mer tekniktrådar och pyssel och mer gruppkörningar, folk drog ihop folk till en runda på förmiddagen, körde, och hade eftersnacket här. Nu är det mer en handfull folkskygga nättroll som hänger här känns det som.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Jim Profit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2005
Ort
STHLM
Hoj
HD Road King Special -22 - Ducati Multistrada V4 Rally -23 - Yamaha XT600E -03 - Suzuki GSX-R1000 -07
Problemet med mc-snack är att det blivit åt skogen för pk över åren.
Så fort någon vill fulregga en turbo-busa som A2, och skenförsäkra den på kära mormor, så är det någon som blir kränkt!
:3freak
???
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top