Sverige idag..

Det där är väl bara gissningar baserade på vilken färg de olika genetiska grupperna har idag.
Ingen vet väl om dom ens var svarta i Afrika på den tiden.
Det är i alla fall min tolkning av ett radioprogram för en tid sedan.
Nåja, tre saker är säkra !
Det var inga judar som invandrade till Sverige för 14000 år sedan (12000 f.Kr)
för enligt judendomen skapades jorden år 3761 f.Kr. dvs ca 8000 år senare.
Det var inga kristna som som invandrade till Sverige för 14000 år sedan (12000 f.Kr)
för kristendomen (en variant av judendomen) uppstod ca 12000 år senare)
Och det var absolut inga muslimer som invandrade för 14000 år sedan för islam uppstod ca 12600 år senare.
 
Vi har varit aningslösa som land", säger justitieminister Gunnar Strömmer (M) angående det eskalerande invandrarkaoset. Men själv var han tidigare i sin politiska karriär en av de mest extrema invandringsvurmarna i landet.

Kissinger sa samma sak ungefär för några veckor sen. Han menar det inte gick så bra med importen av människor
 
Vi har varit aningslösa som land", säger justitieminister Gunnar Strömmer (M) angående det eskalerande invandrarkaoset. Men själv var han tidigare i sin politiska karriär en av de mest extrema invandringsvurmarna i landet.

Kissinger sa samma sak ungefär för några veckor sen. Han menar det inte gick så bra med importen av människor
"Hoppsan Kerstin", duger inte.Är det synonymt med "vi har varit naiva"? Isf är de ju inte bättre än...sossar.

Han säger alltså att han saknar behövliga förståndsgåvor. Varför avgår han inte och lämnar över till någon som haft rätt genom detta debacle? Bara avgå.
 
Ja konstigt att dom flesta politiker å människor är blinda å hjärntvättade.
Jag är ju uppväxt i spånga å såg redan då hur
det funka med …….n av folk med en helt annan kultur
 
Jag klarar inte ens klicka på någon av länkarna men det här med att hundratals svenskar är i Gaza, det föranleder förstås inga kritiska frågor, men inte nyfikna heller väl?
 
Jo, radion har tjatat hela dagen om åttio ”svenskar” som nu kan lämna Gaza…Detta måste ju rimligtvis väcka frågor även hos de mest vänsterblivna av de mest politiskt korrekta…

Dels ur själva asylperspektivet. En grundförutsättning för att få asyl, uppehållstillstånd och slutligen medborgarskap i Sverige är väl att man är utsatt för någon form av hot i hemlandet…? Hur kan man då helt obehindrat resa tillbaka till hemlandet så fort man har blivit svensk medborgare…? Om hotet inte längre finns kvar så kan man ju rimligtvis inte behöva asyl, uppehållstillstånd och medborgarskap i Sverige…?

Dels ur ”god medborgare” perspektivet. Sedan mer än tio år tillbaka har UD avrådit från alla former av resor till Gaza. En del ”svenskar” struntar alltså i detta och åker ändå till Gaza och sedan har de mage att gnälla på att de får för lite hjälp av svenska myndigheter…
 
Angående svenska medborgare i Gaza trots lång tids avrådan att resa dit vill jag bara citera en sång.

If you're gonna be dumb you gotta be tough.

Synd om eventuella mindreåriga som av sina föräldrar tagits dit och befinner sig i den synnerligen dåliga sitsen att vara fast där. Skulle familjerna ta sig hit är en orosanmälan, omhändertagande enligt LVU och rättsprocess om grovt framkallande av fara för annan alternativt barnfridsbrott på sin plats.
 
"Hoppsan Kerstin", duger inte.Är det synonymt med "vi har varit naiva"? Isf är de ju inte bättre än...sossar.

Han säger alltså att han saknar behövliga förståndsgåvor. Varför avgår han inte och lämnar över till någon som haft rätt genom detta debacle? Bara avgå.
Han är väl som (s) Hultqvist, trivs med jobbet som politiker, avgå nej aldrig ! (Tänk på lönen !)
 
Synd om eventuella mindreåriga som av sina föräldrar tagits dit och befinner sig i den synnerligen dåliga sitsen att vara fast där. Skulle familjerna ta sig hit är en orosanmälan, omhändertagande enligt LVU och rättsprocess om grovt framkallande av fara för annan alternativt barnfridsbrott på sin plats.
Jag tror det är ännu värre, barnen har aldrig varit i Sverige förutom när de ankrade upp för släkten, nu lever klaner loppan på vår bekostnad.
Sverige är så förstört och förlorat.
 
Enligt Svenska nyheter faller stödet för (mp) på SVT och är nu nere på rekordlåga 98 % !
1700074663056.png

 
Last edited:
Och så länge kontraktsmördare inte får dubbel livstid oavsett ålder kommer det se ut så här !
Tror det skulle bli en rejäl minskning av den här typen av mord om dubbla livstiden skulle avtjänas i Långtbortistan med anhörigmedvandring.
1700132496196.png
 
Last edited:
Hemlös, inte längre, nu är vinteridet fixat, varmt och skönt och gratis mat !
På vår öppna våra hjärtan bekostnad, tack (m).
1700133974840.png
fortsättning
1700134071664.png
från gp.se
 

Bifogat

  • 1700134030161.png
    1700134030161.png
    18.2 KB · Visningar: 9
Och så länge kontraktsmördare inte får dubbel livstid oavsett ålder kommer det se ut så här !
Tror det skulle bli en rejäl minskning av den här typen av mord om dubbla livstiden skulle avtjänas i Långtbortistan med anhörigmedvandring.
View attachment 491963

Om anstiftaren kan hittas och fällas så måste dessa få extremt höjda straff när dom utnyttjat minderåriga. Det ska ju vara 2-3 gånger högre straff än om de själva utfört morden.
 
Jag hörde att det ska utses en biträdande rikspolischef. Kan det bli någon annan än Morgan Johansson?
 
Jag hörde att det ska utses en biträdande rikspolischef. Kan det bli någon annan än Morgan Johansson?
Låter väl som en utmärkt fortsatt karriär för den mannen. I samband med våldsamma upplopp och liknande situationer med lite dålig stämning där inte insatsstyrkan vågar gripa in kan man alltid skicka fram honom som "dialogpolis", utrustad med reflexväst med trycket "Lill-chefen" och en hel låda full med armbanden som blev över från Dan Eliasons tid att dela ut.
 
Nu är det säkert att MP åker ut riksdagen för man valde Helldén som nytt språkrör...

Jag hoppas verkligen att du har rätt men tror tyvärr att vi får dras med skiten även i fortsättningen. Dom kommer säkert precis över spärren och får ett oproportionerligt inflytande som vågmästare
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top