Det där är en del av varför framtiden känns så dyster, så snart någon tar tag i något så aktiveras tusentals aktivister som kan sabotera initiativet. Dem kommer man inte åt genom val.Sverige idag:
Vi har gängkring i våra städer!
Vi ska ta krafttag mot brottsligheten och knäcka gängbrottsligheten!
Det är fullt i fängelserna!
Dåså, vi kan ändå inte lås in fler, så då skiter vi i brottsligheten.....
Samtidigt: Över 700 dömda brottslingar som ska utvisas ur Sverige klammrar sig kvar
Vänstern har effektivt infiltrerat alla vitala delar av samhället, under tiden så såg borgerligt sinnade till att få gå på bra universitet och skaffa sig höga inkomster, man får således det samhälle man förtjänar.

