Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ingen bibel. Men hittade en 'Book of Mormon' i soprummet för 10 år sen.Bara o läsa bibeln rejält innan läggdags med såna grannar
Enligt den boken kan du skaffa en väninna till Camilla. Hon blir säkert glad!Jag har ingen bibel. Men hittade en 'Book of Mormon' i soprummet för 10 år sen.
Läskigt att det är drogade små ungdomar som kommer hem till en och skjuter. Jag har inte utvecklat nån direkt mördar-reflex mot ungdomar, än. Dom känns liksom lite för ... oskyldiga. Jag måste börja lära mig hata ungdomar mer nu, eller i alla fall vara mer på min vakt mot just denna hotbild. Kanske kan skriva ut några A4 måltavlor med en beväpnad ungdom på.
Nä förmodligen inte. Det har länge rått en avrådan att inte resa dit, då kan de fan stanna kvar också.Låt mig gissa, planen kommer inte gå tomma tillbaka. Öppna era armar!
Lugnt. Jag är öppen för alla förslag.Vågar mig på en alternativ,om än inte allvarligt menad lösning
Varför är de ens där om de inte är hjälparbetare?Nä förmodligen inte. Det har länge rått en avrådan att inte resa dit, då kan de fan stanna kvar också.
De har alltid fel fokus, alltid.Varför är de ens där om de inte är hjälparbetare?
Så här har det varit de senaste 30-40 åren i Sverige, folk kommer hit, får direkt asyl, Put/medborgarskap och sedan åker hem och chillar.
Att vi har det så jävla eländigt är helt sjukt och varje gång tror man att det kanske ska vända, nu ser vi "palestinier" fira mördade spädbarn, men är det nytt? Vi såg ju hur många som reste till Isis.
Detta är inte nytt, detta är vad det är. Vill vi ha det eller inte? Mycket enkelt.
Belgien idag, vilket skit.
Är det någon som tycker invandring från Mellanöstern är en bra idé? Förklara för mig i så fall.
Ytterligare skäl att undvika städer och folksamlingar som om det vore covid i England.![]()
Två personer skjutna i centrala Bryssel
Två svenska medborgare har skjutits till döds i ett misstänkt terrordåd i centrala Bryssel. En tredje person har förts till sjukhus med svåra skador, skriver belgiska Nieuwsblad. I en video svär den misstänkte gärningsmannen trohet till IS. Senare på kvällen meddelade belgiska regeringen att man...www.expressen.se
Det här är bara början. Snart kommer man inte våga vistas i stan utan skyddsväst och adekvat beväpning. Man vet aldrig vad för idiot man råkar på och var...
Han kanske ska kolla vilka som är folkbokförda på adressen. Nu var ju han på listan men kanske värt att kolla så det inte är p. g. a. G. B. A. Om det förändrar något i sak vet jag inte.Lugnt. Jag är öppen för alla förslag.
Jag råkade på min granne nyss då dom hade öppen dörr och höll på med något, själv var jag på väg till återvinningskärlen med två kassar skräp. Så jag hojtade "Hej", så frågade jag lite tyst "Hur hamnde du på den listan". Killen svarar lugnt och lite uppgivet "Jag vet inte ..".
Vi pratade kanske 10 minuter om saken, och jag tror honom. Han kan ha halkat med tillsammans med nån han möjligtvis känner, men han verkar inte kunna minnas något som direkt gjort honom sådan ovän med någon person att man får sitt namn på en sån lista. Hur som helst är jag lite mindre nervös nu, och hoppas på nya illdåd inatt, men LÅNGT HÄRIFRÅN.
Han kanske ska kolla vilka som är folkbokförda på adressen. Nu var ju han på listan men kanske värt att kolla så det inte är p. g. a. G. B. A. Om det förändrar något i sak vet jag inte.
MSN
www.msn.com
Det har jag säkert, med flera. Men så länge jag inte lägger mig i deras affärer så borde jag väl kunna bo nogorlunda bra i området?UncleTom har säkert nån med 500k skottpeng bokförd hos sig
Motiv finns i form av Paludan och den andra snubben som själv är muslim om jag är rätt informerad via sporthoj.Video på dådet
FUNKER530 | Military Videos and News
Funker530: Combat footage and military news for the veteran community.funker530.com
Jo tack. Sverige och många andra länder valde att inte ta emot flyende judar på 1930-talet.Låt mig gissa, planen kommer inte gå tomma tillbaka. Öppna era armar!
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |