Därtill billigare.Borde vara bättre med "vanlig" isolering typ gullfiber/rockwoll eller lösull istället för frigolit skivor
Mvh
S. Nålvarg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Därtill billigare.Borde vara bättre med "vanlig" isolering typ gullfiber/rockwoll eller lösull istället för frigolit skivor
Jag bor dörren bredvid en som är med i den där listanVar finns en granne och till vem?
Jag bor dörren bredvid en som är med i den där listan![]()
Någon rävsläkting eller liknande vad det insinueras mellan radernaGött rullar på som vanligt
![]()
Stor brand utanför Stockholm – misstänkt brott
En stor industrilokal utanför Stockholm började brinna kraftigt under natten mot söndagen. Brandkåren är chanslös mot elden vars rökmoln syns på långt håll. Samma lokal utsattes för ett sprängdåd tidigare i år och polisen utreder branden som anlagd.www.aftonbladet.se
Det är väl jordgubbens familj som behöver köpa nya grönsaker nu.Någon rävsläkting eller liknande vad det insinueras mellan raderna
Jag bor dörren bredvid en som är med i den där listan![]()
Either or, men "tack för att ni valde Sverige".Det är väl jordgubbens familj som behöver köpa nya grönsaker nu.
Det hade väl gått att hantera om polisväsendet inte blivit bakbundet, och media implementerade en tystnadskultur om all kritik mot invandrare.Either or, men "tack för att ni valde Sverige".
Hörde en mycket bra reflektion från Hanif Bali, att det här är ju de som kom till Sverige för länge sedan (inget nytt i det) och att SD hade således rätt redan på 90-talet, vilka många framför att de inte alls hade.
Det hade väl gått att hantera om polisväsendet inte blivit bakbundet, och media implementerade en tystnadskultur om all kritik mot invandrare.
Ju längre man väntar med att hantera ett problem, desto värre blir det och desto jobbigare blir det att hantera.

Säpo
Kanske, men finns det något som tyder på det?Det hade väl gått
Då är det väl dags att sätta upp en kamera bakom tittögat i dörren, skruva igen brevlådan och börja fixa en liten mur av sandsäckar så du har skydd i varje fall liggande på golvet.Jag bor dörren bredvid en som är med i den där listan![]()
Äsch då, grannsammverkan och murder holes vid ingången bara.Då är det väl dags att sätta upp en kamera bakom tittögat i dörren, skruva igen brevlådan och börja fixa en liten mur av sandsäckar så du har skydd i varje fall liggande på golvet.
Och ta reda på telefonnummer till tidningarna.
Eller
ta några veckors semester långt bort till Grannen inte är kvar längre.

Tackar för tips och omtanken. Jag tänkte börja med att ordna nån slags skottsäker väst till mig och Camilla. Den kan man ju ha på sig när man åker hiss och vistas kring entren. Lägenhetsdörren är inte så kritisikt, jag har en bra gallergrind. Och jag har redan en ABC-brandsläckare, den får jag ställa närmare dörren ifall gärningspojken vill hälla bensin i brevinkastet.
Nja problemet med vanliga trampcyklar är att de saknar regskylt.View attachment 490819
Motorcykelparkeringar tar upp värdefull gatumark och därmed måste motorcyklister betala anser politiker i Hufvudstden.
View attachment 490820
Mopeder ska också betala även om de är eldrivna men att parkera i Tokholma med massor av tokar är inte riskfritt...
View attachment 490821
Cyklar och mopeder utan skylt däremot tar inte upp värdefull gatumark och stolparna att låsa fast sitt fordon kostar heller inget!
View attachment 490822
I Eskilstuna däremot behöver man inte köpa en ny telefon, installera en app och sedan betala för att parkera!![]()
Låter som lösbara problem. I byhålan jag bor har vi en betalparkering för cyklar, exempelvis.Nja problemet med vanliga trampcyklar är att de saknar regskylt.
Likadant med 25(?) km/h mopeder.
Annars hade trampcyklar och 25(?) km/h mopeder också upptagit värdefull gatumark.
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |