Frågor man vågar ställa

Kontanter är smutsigt, bokstavligt och det håller mig på avstånd faktiskt.

Bland det smutsigaste (bakteriemässigt) här i världen är tangentbord och pekskärmar, hissknappar och dörrhandtag

Jag har väl aldrig brytt mig särskilt mycket om det förän jag såg några som gjorde en bakterie odling på prover dom tog ute på stan...

Café-bord utomhus var inte heller någon höjdare, lägg inte bullen på bordet....

Bland det smutsigaste (bakteriemässigt) här i världen är tangentbord och pekskärmar, hissknappar och dörrhandtag

Jag har väl aldrig brytt mig särskilt mycket om det förän jag såg några som gjorde en bakterie odling på prover dom tog ute på stan...

Det finns ju folk som inte bemödar sig tvätta nävarna efter att ha torkat sig i röven, så vad fan förväntar man sig?

Ni kan tvätta tagentbord , vissa gör det i diskmaskin(utan kem).

Men ställ det hellre på en spann i badkaret och duscha rejält o länge med 40-50 gradigt vatten , så man garanterat sköljer bort ledande salter som börjar jobba under torktiden där det kan korrodera.

Var o hälsa på morsan o laga mat o bjussa på bärs igår , spillde öl på hennes tagentbord....haha - rent nu iaf...

Skaka ur det o lägg i torkskåp eller element , ugn är jävligt vanskligt för regleringen kan vara ubergrov , 50 kan vara allt mellan 35 och 135 o de senare ger futuristisk formgivning på tangentbordet...hade inget val - gör inte såTGT.jpg

Mycket frågor nu.

En knäskål som är stor som en grapefrukt, klarar det sig till imorgon, eller borde man uppsöka akuten?

Mycket frågor nu.

En knäskål som är stor som en grapefrukt, klarar det sig till imorgon, eller borde man uppsöka akuten?
Gör det ont? Jag hade vätska i ett knä och det var stort som en melon efter en krasch på bana. Gick med det i två veckor och körde hoj igen och då klämdes det ut i benet på nåt sätt... Gick aldrig till läkare med det där. Man ska dock inte ta hål med nål el dyl...

Gör det ont? Jag hade vätska i ett knä och det var stort som en melon efter en krasch på bana. Gick med det i två veckor och körde hoj igen och då klämdes det ut i benet på nåt sätt... Gick aldrig till läkare med det där. Man ska dock inte ta hål med nål el dyl...
Nåjo.

Men efter ett antal svordomar som inte går att skriva ut på spothojs server utan att bli granskad för överbelastningsattack så kom jag igenom duschen och till soffan, så nu får det nog hålla till morgonen.

Gubbar ska inte spela fotboll...
Men gick ändå att spela klart,köra hem, storstäda biljäveln... Men sedan hände något. :/
Bäst före verkar ha passerat på denna.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...