powerjohan
Ogudaktig sporthojare
Visa mig en laddare där det funkar (bortsett från de som funkar)Visa mig en laddare där det funkar (som inte är en Tesla laddare/bil)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visa mig en laddare där det funkar (bortsett från de som funkar)Visa mig en laddare där det funkar (som inte är en Tesla laddare/bil)
Visa mig en laddare där det funkar (bortsett från de som funkar)
Finns det app som sköter 95% av alla laddare (tesla exkluderat), så är det inte så långt bort att lösa den sista biten av plug n charge.Ja, en som tar alla bilar oavsett märke.
Finns det app som sköter 95% av alla laddare (tesla exkluderat), så är det inte så långt bort att lösa den sista biten av plug n charge.
Men du vill ha en så är Ionity en av dem. Det förutsätter ju att biltillverkarna har infört den standarden såklart. Typ BMW, Ford, Mercedes, Porsche, Skoda, VW, har det redan. Hyundai borde ha snart?, har iaf i usa.
Jag vill heller inte ha suv, testat EQE?Suv går bort, inte lämpligt som elbil.
i4 är för tung för sitt bästa.
i5 kanske, men inte kombi/halvkombi än..
Så det finns inte och det fungerar inte?
Varför vill man INTE betala med kort?
Det är ju skitsmidigt, det gör man ju när man köper mjölk och ingen tycker att det är krångligt.
Man kan ju till och med betala med olika kort om man kör i tjänsten eller privat, eller om man lånar ut bilen så betalar den som kör den.
Precis som med alla andra bilar.
Om var Mercedes gjort den som halvkombi och inte sedan, den är utmärkt i övrigtJag vill heller inte ha suv, testat EQE?
Kia evo6 är trevligast av aseaterna enl min smak. Men all plast…
För att det är en extra process som inte tillför något. Även vid mjölkinköp har folk gått över till att betala med klockan eller telefonen när det är möjligt.Varför vill man INTE betala med kort?
Det är ju skitsmidigt, det gör man ju när man köper mjölk och ingen tycker att det är krångligt.
Hur är klockan eller mobilen smidigare än kort?För att det är en extra process som inte tillför något. Även vid mjölkinköp har folk gått över till att betala med klockan eller telefonen när det är möjligt.
Klockan har man ofta på armen och vissa släpper aldrig telefonen ur greppet.Hur är klockan eller mobilen smidigare än kort?
Man behöver i båda fallen plocka fram något och trycka det mot något annat. Sålänge man använder pay-by-bonk. Om man använder swish är det ju mer besvär att betala med mobilen än med kort.
Sant, klockan är ju marginellt smidigare.Klockan har man ofta på armen och vissa släpper aldrig telefonen ur greppet.
För mig är det ändå kort som gäller i butiker och jag går till och med och lastar upp saker till en kassörska som får scanna dem så jag lever inte fullt ut som jag lär.
Telefonfodral?Tejpa fast korthelvetet på armen då...
Personligen har jag kortet i telefonfodralet, så det är skitsamma om jag blippar telefonen eller kortet
Telefonfodral?
Jag har telefonen i fickan jag.
Jag köper telefoner som håller istället.Det har jag med, men i ett fodral, då jag inte är slipsnisse och jobbar på kontor och har som hobby att spela paddel får mina telefoner ganska mycket stryk annars i garage och så...

Jag köper telefoner som håller istället.
Mest för att jag är så jävla fumlig och tappar allt hela tiden. Det är nog närmast en gång i veckan som jag tappar mobilen sådär extra fumligt så när man försöker fånga den istället slår iväg den i en jävla fart.![]()
Nu behöver vi ju se liknande test med andra bilar, det finns en risk för att sådana kriterier kommer bli viktigare under kommande år!Tesla - Hamas. 1-0
Tåliga fälgar ändå
![]()
Israeli Driver Flees Hamas Gunfire With Help From Tesla Model 3 Performance: Report
Israeli man says he probably wouldn't be alive today if he hadn't been behind the wheel of his Tesla Model 3 Performance that helped him escape the attack.insideevs.com
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |