Hahah vafan, se så den blidgar näpet mot fotografen med sitt extra högmonterade öga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ser jag fel, eller är styret tillverkat av kopparrör??Hahah vafan, se så den blidgar näpet mot fotografen med sitt extra högmonterade öga
Ser jag fel, eller är styret tillverkat av kopparrör??
Ha ha, ganska oanvändbar i praktiken.Hahah vafan, se så den blidgar näpet mot fotografen med sitt extra högmonterade öga
Här ges ingen jävla hatt av, ser ju helt vrickat ut med styrmonterat lyse OCH i kåpan. Fast imponerande att det ens lyser?Ha ha, ganska oanvändbar i praktiken.
Men.....den är ju i alla fall färdig, och fungerande.
Om alla indikeringslampor i instrumentet fungerar, då är det bara "hatten av".
Här ges ingen jävla hatt av, ser ju helt vrickat ut med styrmonterat lyse OCH i kåpan. Fast imponerande att det ens lyser?
Och snyggt också??Det är inte direkt ovanligt på fyrhjulingar, farsan har haft ett par Polaris med det lysarrangemanget, jag tror det är mest på skogsfyrhjulingar där det kan vara bra att kunna svänga och lysa åt sidorna för att hitta ett alternativt spår
Det inger ju ett enormt förtroende för företaget som säljer den, om inte ens dom vet vad den är värdPass på, ca 90k över rek. pris!![]()
Säljes: Aprilia RS 660 Extrema DEMO - 2023 | BLOCKET
Vi erbjuder hemleverans inom hela Sverige!Med över 600 fordon i butiken är ni välkomna att göra en trygg affär med oss och ta ditt nästa steg som motorcykelf...www.blocket.se
Vilka då..."världens näst snabbaste naken hoj för 20-15 år sedan"
Falsk marknadsföring.... En Honda X-11 hade 257 km/h som toppfart och det fanns ganska många hojar 2002 som gjorde mera än så.
Vilka då...
Med kåpor fanns det snabbare sporthojar , men rena nakenhojar kommer jag inte på så många , Yamaha hade XJR1300 då , Kawasaki ZRX1200 , Suzuki GSX1400 , dom var ju alla oljekylda , Hondan är enda jag kommer på som hade en naken vätskekyld , den är ju ändå baserad på CB1100rr Blackbird som blev den snabbaste produktionshojen när den kom 1996."världens näst snabbaste naken hoj för 20-15 år sedan"
Falsk marknadsföring.... En Honda X-11 hade 257 km/h som toppfart och det fanns ganska många hojar 2002 som gjorde mera än så.
Ändå ambitiöst att plocka av ljuddämparna så man ser bucklan. Resten är ju pedantskött. Vad mer behöver du veta?!Jag förvånas ofta på annonser som har mer att önska... En enda bild i denna annons som verkligen har mer att önska i mitt tycke ?
View attachment 490272
Jag vill veta färgen på hojen. Men dom kanske kom enbart i en kulör? ?Ändå ambitiöst att plocka av ljuddämparna så man ser bucklan. Resten är ju pedantskött. Vad mer behöver du veta?!
Alternativt är personen ingen fena på den här tekniken med att lägga upp bilder, lite som jag...
Saknar lite delar?Jag förvånas ofta på annonser som har mer att önska... En enda bild i denna annons som verkligen har mer att önska i mitt tycke ?
View attachment 490272
Det är inte direkt ovanligt på fyrhjulingar, farsan har haft ett par Polaris med det lysarrangemanget, jag tror det är mest på skogsfyrhjulingar där det kan vara bra att kunna svänga och lysa åt sidorna för att hitta ett alternativt spår
han tog väl en dagstur till travemunde eller nåt?En till investering för framtiden.
Samma ägare sedan 1988 kräver i alla fall svaret på frågan "När gick det fel?":
View attachment 489899
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|