Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äh, låt de intet ont anande civilisterna ta smällen, så kan polisen komma och räkna offer samt jaga någon som har en olämplig uppfattning om tillståndet.Apropå terrorhot, polisen lyser som vanligt med sin frånvaro på till exempel publika event och i kollektivtrafiken.
Något är allvarligt sjukt i detta land.
Jag var på Finnkampen igår. Direktsänt i SVT. Sverige och Finland samlade. Säkerheten består av främst ALU gubbar av olika karaktär. En polisbil parkerad på trottoaren. Oklart om någon var i den.Äh, låt de intet ont anande civilisterna ta smällen, så kan polisen komma och räkna offer samt jaga någon som har en olämplig uppfattning om tillståndet.
Annat exempel:Eller så finns den, men mulas av ideologiskt drivna nämndemän jämte åklagare som springer advokaternas ärenden. Allt symptomatiskt för ett rättsväsende i förfall.
Orkar nog inte diskutera om det är potater eller potäter.
Är det "uppenbart" som är stötestenen?
Inte lägger jag min röst på nån som ser till att det inte lönar sig att arbeta genom att låta brytpunkten för statlig skatt ligga kvar. Kommunistfasoner!Kom ihåg när ni röstar.
Läste att det kommer ett jobbskatteavdrag till så skillnaden blir kanske inte så stor.Inte lägger jag min röst på nån som ser till att det inte lönar sig att arbeta genom att låta brytpunkten för statlig skatt ligga kvar. Kommunistfasoner!
Men, har Eritrea utlämningsavtal med Israel?! Annars går det väl inte att utvisa någon????Eritrea verkar ha exporterat sina stridigheter runt i världen.
Senast nu i Israel.
Netanyahu vill deportera allihop.
![]()
Israel: Netanyahu wants immediate deportation of Eritreans after Tel Aviv violence
PM Benjamin Netanyahu wants the immediate deportation of Eritreans who took part in Tel Aviv riots.www.bbc.com
Vi får väl se var det landar...
(Lite OT i denna tråd men iom att vi haft liknande upplopp så blev det så.)
Vem ska du då lägga din röst på?Inte lägger jag min röst på nån som ser till att det inte lönar sig att arbeta genom att låta brytpunkten för statlig skatt ligga kvar. Kommunistfasoner!
Lustigt, jag brukar få höra att jag har alldeles för bestämda åsikter om allt möjligt.Vem ska du då lägga din röst på?
(Retorisk fråga, jag vet att du bara tycker när det är riskfritt att tycka, i det ingår att aldrig ta ställning).
Ok, så eritrianer stökar i Israel, Norge och Sverige.Men, har Eritrea utlämningsavtal med Israel?! Annars går det väl inte att utvisa någon????
#sverige
Ok, så eritrianer stökar i Israel, Norge och Sverige.
Vilket/Vilka land/länder kommer att adressera problemen?
1. Israel
2. Norge
Jag har inte noterat en enda åsikt mer än den allra mjukaste PK-mitten i åsiktskorridoren.Lustigt, jag brukar få höra att jag har alldeles för bestämda åsikter om allt möjligt.
Jag har inte bestämt mig för vem som får min röst nästa gång. Det har nämligen varierat.
Det förefaller som herrn har sneuppfattat svarsalternativen men jo, det kan ju hända att även Norge gör något, men mindre än Israel.Jag tror inte Norge kommer att göra mer än Sverige, jag har gärna fel på den punkten
Du brukar å andra sidan inte läsa vad som faktiskt skrivs utan tolka ut saker som passar dina fördomar.Jag har inte noterat en enda åsikt mer än den allra mjukaste PK-mitten i åsiktskorridoren.
Ah där kom en klassisk "durå", också känd som whataboutism ?.Du brukar å andra sidan inte läsa vad som faktiskt skrivs utan tolka ut saker som passar dina fördomar.
Vad kan man göra? Har man inget avtal så har man inte. #mäkinen #brooklyn #guw #korvgubbe #chris ash #benrangel #chrille #mb #bonny #allapksompasserathärOk, så eritrianer stökar i Israel, Norge och Sverige.
Vilket/Vilka land/länder kommer att adressera problemen?
1. Israel
2. Norge
Det är partiet som drivit frågan om brytpunkten som får ta åt sig äran för det. De verkar vilja fortsätta ha folk på bidrag.Det här var nog inte en tionde gång i alla fall, det är helt klart, du ville bara göra dig lustig och kalla Tidöpartierna för kommunister, när du sedan fick frågan vad du tycker så började du offersvamla. Business as usual. ?![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |