Well, det är vad som finns till hands och bolaget stängde precis..Visst är det lördag, men grogga på sprit o tigerbalsam kanske är lite tveksamt......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Well, det är vad som finns till hands och bolaget stängde precis..Visst är det lördag, men grogga på sprit o tigerbalsam kanske är lite tveksamt......
Kan du inte tala om hur lång tid det tog innan tungan domnade bort i balsam groggen?Well, det är vad som finns till hands och bolaget stängde precis..
Frrglgglggnnmmmmm....... 4 min.Kan du inte tala om hur lång tid det tog innan tungan domnade bort i balsam groggen?
Du kan jobba i kundtjänsten ett tag, (för fler goa anekdoter).Nej, den är inge vidare, hoppas det går att jobba på måndag.
Ska prova sprit och tigerbalsam kanske..
Detta innebär att någon kundmotare måste bege sig ut på den bullriga verkstan och försöka sig på kamremsbyten och dyligt på måndag morgon, med väntande kunder och stackars kontorsfingrar med små paper cut-skador........Du kan jobba i kundtjänsten ett tag, (för fler goa anekdoter).
Det låter som en youtube video.Detta innebär att någon kundmotare måste bege sig ut på den bullriga verkstan och försöka sig på kamremsbyten och dyligt på måndag morgon, med väntande kunder och stackars kontorsfingrar med små paper cut-skador........
Vad kan gå fel, m a p anekdotskapandet?Detta innebär att någon kundmotare måste bege sig ut på den bullriga verkstan och försöka sig på kamremsbyten och dyligt på måndag morgon, med väntande kunder och stackars kontorsfingrar med små paper cut-skador........
Jag kan redan nu skriva en bok.Vad kan gå fel, m a p anekdotskapandet?
Då tycker jag att du börjar med detta.Jag kan redan nu skriva en bok.
Är väl inte direkt förbannad, men lite less. Plockade isär höger gaffelben på tantens hoj för att den läckte olja. Jag förväntade mig gammal sur, rutten olja när jag plockade isär, men... Oljan såg ganska fräsch ut och luktade inte sådär mysigt avfalligt som de brukar göra efter ett tag.
När jag fick isär gaffeln, och det tog ett tag och mer våld än brukligt så upptäckte jag märken i gaffelbenen som hade lite kant, slipade ner det så det åtminstone blir jämnt så får det funka till besiktningen och resten av säsongen.
Vid vidare genomgång så såg bottenhylsan ut som om någon gått lös med en hammare på den, och bottendelen med fjäder hade fått en smäll med och passade inte som den skulle. Det blev mer pyssel än planerat att få allt att passa som det skulle. Och sedan tog jag en titt på ytterbenet. Där var det en skada hela vägen runt på ytan som radialtätningen sitter mot, inte underligt att det krävde mer våld än normalt, tätningen satt fast.
Nåja, slipa ner det lite med fint slippapper och montera ihop allt. I vinter blir det "nytt" gaffelben på ebay. Kommer nog ivf vara i bättre skick än det som sitter där nu.
Men gaffeln funkar som den ska när allt är monterat, och läcker inte, så nästa vecka får hojen åka till besiktningen iaf.
Kom igen då!Jag kan redan nu skriva en bok.
Det gjordes ockulärbesiktning innan inköp, hojen köptes 2021 så den har hållit tätt i et år iaf, och inga av skadorna förutom de två små märkena på innerbenet gick att se utan att montera isär gaffeln, och ärligt talat är jag itne så noga när jag köper en gammal budgetglidare att jag gör en gaffelservice på plats.Men du får väl för bövelen okulärtbesiktiga innan inktjöp och förklara för damen att parkera i cykelställ är lika god idé som att tvätta kläderna i diskmaskin.

Folk på jobbet som snor eller utomstående? Inga kameror för bevakning? Var jobbar du?Tjuvjävlar!
Iofs på jobbet, men det påverkar ju ändå mig.
Vuxna jävla människor. Hur fan tänker man att man har rätt att bara gå och TA från andra?
Tänker man att företaget har råd?
Det är ju vi som jobbar som blir av med jobbet när lönsamheten tryter.
Jobbar hårt som satan vi för att ha en skitlön, och sen är det någon som tycker att de bara kan lalla in och TA saker för en månadslön på 5 minuter.
Så är det någon som jobbar hårt som satan som är utan arbete sedan.
Blir så jävla förbannad, har folk ingen jävla skam?
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |