Vad fick dig att le idag?

VW bussen o den Gammla V8,n. Känns bra i dessa slit o släng tider?

Du menar den taksänkta sönderkapade busskarossen och det gamla motorblocket fyllt med nya delar?

Jag har inget emot att man sågar sönder folkabussar, så ovanliga är dom ju inte, men något "bevarande" är det ju inte

Undrar vilken typ av fordon som är överrepresenterade?
Närheten till 257'an "Bulten" gör det svårt att analysera.

Den sitter ju precis efter en korsning i slutet på en kraftig nedförsbacke. Åker där ofta då jag bor i Tumba, sommarstuga i Sorunda och besöker Gotland frekvent. Inte konstigt den tar många, det blir 50 precis i början av backen, sedan är det lätt att rulla vidare och sedan kolla om det kommer någon nere från badet i korsningen och missa kameran.

Du menar den taksänkta sönderkapade busskarossen och det gamla motorblocket fyllt med nya delar?

Jag har inget emot att man sågar sönder folkabussar, så ovanliga är dom ju inte, men något "bevarande" är det ju inte
"Återanvänt", är kanske ett bättre ordval.

Då ser du att vi bägge tycker att det är kul med bevarande av gammla saker?.

Filmindustrin kan pusta ut. Deras jobb är inte hotade av AI imorgon… men kanske i övermorgon.

Lite oklart vilken genre man skall placera denna i. Oavsiktlig skräckkomedi kanske?

Polish-20230711-004549993.jpg

Beställ din idolplansch före alla andra - Bra pris utlovas!

Var på en bar i Usa , betalade med fel sedel () o hon jagade runt mig på hela stället för o hitta mig för o ge växel (minus dricks som var inget) , dom skulle inte ta serviceavgift aka dricks - det är inte en naturlag överallt där sa hon...

Så deså , var ändå 2ggr ölen men det var ok

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...