NisseHt
Yamaha samlare
Att gaffel-bälgarna var svarta må vara hänt pga av byte, men trumbroms fram? Det kan jag säga med 100% säkerhet att det hade de inte åtminstone inte i Sverige. Här är min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att gaffel-bälgarna var svarta må vara hänt pga av byte, men trumbroms fram? Det kan jag säga med 100% säkerhet att det hade de inte åtminstone inte i Sverige. Här är min
Haha ja precis som den där roliga/felprisatta du la upp häromdagen…. Eller nej just detPersonligen, och nu menar jag personligen, förstår jag inte alls varför man vill ha såna här hojar. Saker som var kul för decennier sen är sällan kul idag. Men vi är alla olika. Synd bara att blocket-tråden urartat och blivet en slags nostalgitripp. Roliga/felprisatta idiotbyggen borde det fokuseras på. Kan inte nån som är intresserad av såna här hojar skapa en nostalig blockettråd istället.
Ni får ursäkta att jag återigen lägger in denna men den här säljaren är verkligen en aldrig sinande källa av underhållning för mig, varje gång min sökbevakning på turbohojar visar att en ny annons lagts in så blir jag alldeles glad inombords och ännu mer så om det visar sig att det är han och hans CX650 igen (vilket det i princip alltid är)
Annonsen försvann från Blocket en tid så jag var lite orolig att han äntligen fått sålt den och att det därmed skulle vara slut på det roliga, men sen plötsligt dök den upp på nytt och nu har han dessutom sänkt priset ännu en gång
View attachment 485713
View attachment 485714
Kan inte någon slänga honom ett meddelande och fråga hur det går för honom, han som alltid får vad han begär för sina hojar?Jag kan inte då han blockat mig
![]()
![]()
Sjukt cool original lack på denna.
Shit. Vad var ursprungspriset? Han har blockat mig med, annars hade jag skrivit en rad.Ni får ursäkta att jag återigen lägger in denna men den här säljaren är verkligen en aldrig sinande källa av underhållning för mig, varje gång min sökbevakning på turbohojar visar att en ny annons lagts in så blir jag alldeles glad inombords och ännu mer så om det visar sig att det är han och hans CX650 igen (vilket det i princip alltid är)
Annonsen försvann från Blocket en tid så jag var lite orolig att han äntligen fått sålt den och att det därmed skulle vara slut på det roliga, men sen plötsligt dök den upp på nytt och nu har han dessutom sänkt priset ännu en gång
View attachment 485713
View attachment 485714
Kan inte någon slänga honom ett meddelande och fråga hur det går för honom, han som alltid får vad han begär för sina hojar?Jag kan inte då han blockat mig
![]()
![]()
Nope inte blockad. Han fick en rad.
View attachment 485715

Personligen fattar jag varför man inte vill ha den typen av hojar, man har ingen relation dom.Personligen, och nu menar jag personligen, förstår jag inte alls varför man vill ha såna här hojar. Saker som var kul för decennier sen är sällan kul idag. Men vi är alla olika. Synd bara att blocket-tråden urartat och blivet en slags nostalgitripp. Roliga/felprisatta idiotbyggen borde det fokuseras på. Kan inte nån som är intresserad av såna här hojar skapa en nostalig blockettråd istället.
Bor man på v-kust, äger ett släp och underjordiska katakomber och inte köper den NU är man galen, GALENDen du!
Snyggast bevarade Nighthawken jag sett på år och dag.
Bor man på v-kust, äger ett släp och underjordiska katakomber och inte köper den NU är man galen, GALEN

Nja, lite väl långt och så har jag lite tomt på kontot efter YSRen...Och varför sitter inte du i bilen på väg till Norrbotten?
25tussar måste ju vara ett fynd

Äsch, det är ju bara metall och ser ju rätt coolt ut med uppskrapade system. Visar att de körs på rätt sätt.
Jävligt svårt det här med avgassystem!....
Han får alltid vad han begär för sina hojar. Efter ett tag, när han sänkt priset arton gånger och begär det som någon faktiskt är redo att betala.Ni får ursäkta att jag återigen lägger in denna men den här säljaren är verkligen en aldrig sinande källa av underhållning för mig, varje gång min sökbevakning på turbohojar visar att en ny annons lagts in så blir jag alldeles glad inombords och ännu mer så om det visar sig att det är han och hans CX650 igen (vilket det i princip alltid är)
View attachment 485713
View attachment 485714
![]()
![]()
Styret. Bara säger det.Varsågod, en blocketannons som tilltalar såväl @Duce-666 som nostalgikerna. ?
Vilka linjer! Som visserligen inte harmonierar, men ändå.
Fy fan där fanns många märkliga design val. Obehagligt fulVarsågod, en blocketannons som tilltalar såväl @Duce-666 som nostalgikerna. ?
Vilka linjer! Som visserligen inte harmonierar, men ändå.
Styret. Bara säger det.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |