Tror jag inte, kommer inge respekt i ortenHan blir säkert inte mobbad...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag inte, kommer inge respekt i ortenHan blir säkert inte mobbad...
Hört talas om Ulf Elfving? Han har ett förnamn som efternamn.Fast döper man ungar till efternamn?
Eller tänkte dom döpa honom till Vladimir?
Delade hotell med honom 2007 på Thailand, är ett ofta återkommande minne hur han skulle läxa upp personalen på den närliggande restaurangen om deras fräckhet att de inte hade koll på hans bokning. Att det just dragit förbi en relativt intressant storm, monsun eller vad fan det heter bekom inte herrn utan han skulle inför alla gäster domdera med hans viftande paraply.Hört talas om Ulf Elfving? Han har ett förnamn som efternamn.

Jag som trodde du var en sån här minimal-stat-libertarian-typ, men nu vill du att staten skall hälla pengar på gamla sagor och skrönor och folk som inte har omdöme nog att växa ifrån sånt trams?Fel, det är alla utom extremister överens om att de skall. Kyrkan och kristendomen är en fundamental del av vår historia, så länge man inte vill radera den (vilket många extremister vill) så är det självklart att bevara vår historia för kommande generationer. Deltagande är däremot valfritt. Formerna kan diskuteras. Nära nog ingen vill lämna vår historia helt därhän.
Folk som nedvärderar vår kultur och historia med att kalla det sagor gör då i gengäld mig besviken.Jag som trodde du var en sån här minimal-stat-libertarian-typ, men nu vill du att staten skall hälla pengar på gamla sagor och skrönor och folk som inte har omdöme nog att växa ifrån sånt trams?
Blir lite besviken faktiskt.
Folk som nedvärderar vår kultur och historia med att kalla det sagor gör då i gengäld mig besviken.
Jag är besviken att jag gjort er besviken.Jag är besviken över att du tycker staten ska stödja scammers som säljer evigt liv och tar betalt i förskott.
Jag är inte överens om det, därför lämnade jag kyrkan mina föräldrar skrev in mig i som barn. Främst av ekonomiska skäl. Jag vill inte tvingas betala för eländet. Om andra tycker sånt är skoj så står det dem fritt att betala för kalaset själva.Fel, det är alla utom extremister överens om att de skall. Kyrkan och kristendomen är en fundamental del av vår historia, så länge man inte vill radera den (vilket många extremister vill) så är det självklart att bevara vår historia för kommande generationer. Deltagande är däremot valfritt. Formerna kan diskuteras. Nära nog ingen vill lämna vår historia helt därhän.
Även jag lämnade, inte för sekinerna, utan för vilken väg de valt. Sekinerna kan läggas på bättre.Jag är inte överens om det, därför lämnade jag kyrkan mina föräldrar skrev in mig i som barn. Främst av ekonomiska skäl. Jag vill inte tvingas betala för eländet. Om andra tycker sånt är skoj så står det dem fritt att betala för kalaset själva.
Är jag extremist nu?
Jag är inte heller medlem i kyrkan då jag inte delar deras värdegrund, men deras avtryck på den västerländska civilisationen är avsevärt och historien av det måste bevaras.Jag är inte överens om det, därför lämnade jag kyrkan mina föräldrar skrev in mig i som barn. Främst av ekonomiska skäl. Jag vill inte tvingas betala för eländet. Om andra tycker sånt är skoj så står det dem fritt att betala för kalaset själva.
Är jag extremist nu?
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |