Jag såg @Wunder tryckt "gilla" på denna, WTF? ?Men oroa er inte, vinsten kommer lite längre fram![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg @Wunder tryckt "gilla" på denna, WTF? ?Men oroa er inte, vinsten kommer lite längre fram![]()
Jag såg @Wunder tryckt "gilla" på denna, WTF? ?
Wunder har i sina unga dagar uttryckt en annan politisk åskådning, resten får han nog förklara själv.Ja, men alla gillar väl vinst, och det är väl bra att den kommer, även om det blir lite längre fram.
Eller också gillades ironin med det uttalandet.
Jag har nog inte hört någon använda det uttalandet oironiskt på flera år...
Wunder har i sina unga dagar uttryckt en annan politisk åskådning, resten får han nog förklara själv.

Du är (återigen) välkommen att leta fram något inlägg där jag lovordar en generös och kravlös migrationspolitik.Jag såg @Wunder tryckt "gilla" på denna, WTF? ?
Samma med denna?Jag är ca 1000x mer förvånad att DN skriver ärligt, och ungefär som Samnytt, jämfört med att det faktiskt hänt.
Kent Ekeroth tagit över DN, Jo jag tackar jagSätta in?
Ta bort problemet ist.
Samma med denna?
![]()
Insamling av socialbidrag ska betala skadestånd efter påskupplopp
Arabisktalande svenskar uppmanas använda sina socialbidrag för att betala skadestånd för en man som dömts för sin medverkan i påskupploppen.www.dn.se
Nja, det var nog aldrig dina ord, men jag kan sannolikt leta upp ett där du sympatiserar med V, och det är väl samma sak?Du är (återigen) välkommen att leta fram något inlägg där jag lovordar en generös och kravlös migrationspolitik.
Nja, man bötfäller ju inte MENA när böcker inte lämnas tillbaka, enligt Rektor Hamid, så det är nog inget problem.Ja, det är dyrt att läsa.
Har aldrig riktigt "sympatiserat" med V, även om jag röstat på dem och varit med i partiet. Det har inte att göra med att jag tyckt de var bra, utan minst dåliga.Nja, det var nog aldrig dina ord, men jag kan sannolikt leta upp ett där du sympatiserar med V, och det är väl samma sak?
Men jag välkomnar dig till oss sverigedemokrater som alltid haft rätt, precis som man kommer säga om oss om tjugo år i andra frågor, välkommen, här mobbar vi inte!

Finns det nått som inte mår bättre av att utredas än att genomföras i Sverige ?
View attachment 484289
![]()
Det går långsamt när Sverige bygger upp försvaret igen – ”vi är fredsskadade”
Sverige demonterade stora delar av sin försvarsmakt efter kalla kriget. Den byggs upp igen men det går långsamt. Vi…www.hbl.fi
Största problemet verkar var bristen på soldater. Av döma av alla annonsering.Ja, vi är fredsskadade, ja vi har långa beslutsvägar och ja, vi tillsätter utredningar om allt.
Men nu är vi i ett unikt läge, vi behöver inte utreda om det finns något hot och vad det i såna fall är.
Vi behöver inte djuputreda vilka vapen som fungerar och hur, det kan vi se/fråga Ukraina om. (patriot har visat sig fungera bra, med dom robotar Ukraina har fått, även mot Kinzhal)
Vi kan helt enkelt låta försvaret skriva önskelista och sedan snabbklubba det som ska köpas in, tills desss får vi Bydéna med det som finns, och förhoppningsvis har vi snart NATO att låna utrustning av tills vi har hunnit få leveranserna.
Dom allra mest fredsskadade politikerna skyfflas undan just nu
Största problemet verkar var bristen på soldater. Av döma av alla annonsering.
Och med de fina villkor (löner / pensioner / försäkringar / osv ) som "Försvaret" erbjuder, se tex på behandlingen av JAS-piloterna så förvånar det mig inte.
Men vi borde väl kunna sätta upp en Kamel kavalleribataljon.
Men dom kör kanske hellre BMW ?![]()
kamelfarm angered – Qwant Search
Fast, reliable answers and still in trust: Qwant does not store your search data, does not sell your personal data and is hosted in Europe.www.qwant.com
Och detta attJa, det är en "utmaning" om man ska prata politikerspråk...
Färdigutbildade duktiga soldater lämnar firman för en civil anställning för att få upp lönen OCH få en planerbar arbetstid (ofta i samband med att dom bildar familj och ska lägga det pusslet)
Tack för svaret. Din syn på migration skiljer sig markant från Vs, så det kanske inte har varit en viktig fråga för dig.Har aldrig riktigt "sympatiserat" med V, även om jag röstat på dem och varit med i partiet. Det har inte att göra med att jag tyckt de var bra, utan minst dåliga.
Min inställning till migration är och har alltid varit generellt att jag är ganska välkomnande mot människor som visar lämplighet, och vice versa.
Jag tycker de flesta partier har/haft en ganska naiv inställning till migration, (även SD, men av andra orsaker) till stor del driven av politisk polarisering.
SD har jag aldrig sympatiserar med, och deras migrationspolitik är bara en av anledningarna.
Värre klåpare får man leta efter.När bristen kommer lär vi längta tillbaka hit...Mer regel än undantag nu att det landar på över tusenlappen när man handlar mat nu. Några dricka, lite kvarg, fryst fisk, senap och lite annat smått... 1100 spänn! Och en rejäl veckohandling ska vi inte prata om. Tanka bilen går ju aldrig på under ett lakan heller. Och det här är ordnat av våra möghjärnor till politiker.Värre klåpare får man leta efter.
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!