Dagens Blocket! (mc-relaterat)

men den här ser helt ok (samma wildstar), eller så är det mina ögon som har sett sina bästa dagar

Ja, kan man bortse ifrån att det försöker se ut som en harley så är ju inte byggena fula, och motorn är säkert pålitlig och bra, och vassare än en Harley bensin-till-ljud-omvandlare

Dessutom har den ju inte det obligatoriska avgasbandaget, bara en sån sak gör den ju snyggare

Last edited:
Ja, kan man bortse ifrån att det försöker se ut som en harley så är ju inte byggena fula, och motorn är säkert pålitlig och bra, och vassare än en Harley bensin-till-ljud-omvandlare
Ja och vad motsvarande Harely kostar kan man fundera på apropå att begärt pris för den här är 60k

Det är nog fel tänkt att annonsera ut den under Motorcyklar. Den kan ju bara intressera folk som är ute efter bisarra samlarobjekt.
Nja, jag skulle gärna ha den i garaget och använda den som solskenspendlare till jobbet. Men priset är tyvärr för högt för att rymmas i mitt plojkonto.

Även med en sådan sänkning på priset vet jag inte riktigt om jag vill synas på den... Fast man kanske kunde ha ett tankskydd som döljer den...?

View attachment 483642

En kompis till mig, konstnär, som dabblade lite med airbrush, kallar det där "Tivolimotivlack"

Man ser vad det föreställer, det är bara lite skevt på alla punkter och håller i princip ingen konstnärlig kvalitet eller yrkeskunnande.

En kompis till mig, konstnär, som dabblade lite med airbrush, kallar det där "Tivolimotivlack"

Man ser vad det föreställer, det är bara lite skevt på alla punkter och håller i princip ingen konstnärlig kvalitet eller yrkeskunnande.
Klockren benämning, man fattar precis vad som avses!

Vad tror SH-publiken om denna då? Kommer han höja priset efter 3 maj eller stannar det där det är nu eller sänker han till och med priset snart?

"Besiktning är inplanerad att ske 3maj och kommande service är också inbokad MEN önskar man göra en snabb affär så kan man köpa den i befintligt skick och enligt priset i annonsen. Efter besiktning & service kommer priset att höjas"

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back