Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Den har väl varit utleasad till privatperson?
Såg det men firman la ut den till salu maj -21, men det är kanske så leasing fungerar, att samma firma står som ägare? Frågan är vad den kan vara värd, priset vad de begär är ju vad en ny -23 ligger på i grund. Visst att den har mkt extra men det vet vi ju alla hur bra betalt man får för det sen.. ?
 
Nej, kan man köpa hojar i 400.000kr-klassen kan man förstås inte gnälla om ekonomi. Men jag kan.
Det går väl utmärkt att gnälla om ekonomi även om man köper privatjet varannat år. Ekonomi är inte en begränsad mängd problem.
 
Nej, kan man köpa hojar i 400.000kr-klassen kan man förstås inte gnälla om ekonomi. Men jag kan.
Kan man köpa hojar i 10 000 kronorsklassen ska man förståss inte gnälla om ekonomin! :crash

Man Tjöööper och Tjöööööör så mycket man kan. :fakta
Och det naturligtvis med en hoj man gillar. :7peta
Att några högljudda forummedlemmar tycker annat behöver man inte bryyyyyy sig om! :hihi
 
Egentligen inte alls min stil men nånting i mig dras till den, kanske börjar jag bli gammal och senil.


Jag är väldigt kluven till såna där byggen, jag gillar choppers, jag gillar japanska motorcyklar, jag gillar oldschool japanchoppers/hashmoppar (tänk CB750 motor och cand/pearl/flake-lack med massa stripes)

Men när det kommer till japanchoppers med V-motor känns det bara som "vill ha Harley men har inte råd" choppers.

Dessutom ser dom flesta japan V motorerna fel ut, fel cylindervinklar osv.
 
Jag är väldigt kluven till såna där byggen, jag gillar choppers, jag gillar japanska motorcyklar, jag gillar oldschool japanchoppers/hashmoppar (tänk CB750 motor och cand/pearl/flake-lack med massa stripes)

Men när det kommer till japanchoppers med V-motor känns det bara som "vill ha Harley men har inte råd" choppers.

Dessutom ser dom flesta japan V motorerna fel ut, fel cylindervinklar osv.
Jag hade gärna testat en japansk glidare med en 2-liters v4 och en matchvikt på 200-220 kilo, med en sexig aluram och funktionell fjädring.
Navstyrning hade varit lite häftigt med.
 
Jag är väldigt kluven till såna där byggen, jag gillar choppers, jag gillar japanska motorcyklar, jag gillar oldschool japanchoppers/hashmoppar (tänk CB750 motor och cand/pearl/flake-lack med massa stripes)

Men när det kommer till japanchoppers med V-motor känns det bara som "vill ha Harley men har inte råd" choppers.

Dessutom ser dom flesta japan V motorerna fel ut, fel cylindervinklar osv.
men den här ser helt ok (samma wildstar), eller så är det mina ögon som har sett sina bästa dagar
1682871267666.png
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top