NisseHt
Yamaha samlare
Banjo, George Martin eller Rins vinner. Som outsiders räknas Beseki, Marini och Q.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill minnas att Stoner satte skinkan i backen rätt ofta när han körde satellitteamet tidigt. Sen plötsligt var han säkerheten själv.Jorge Martin. Ultrasnabb men han kan inte hålla sig på hjulen. Han är en Jack Miller kopia. En Alien när allt stämmer men annars för mycket DNF.
Stoner hade lite samma sak hela hans karriär om du frågar mig. Ohotad vinnare när allt klaffade men ofta krasher och dåliga resultat när det kivades.Jag vill minnas att Stoner satte skinkan i backen rätt ofta när han körde satellitteamet tidigt. Sen plötsligt var han säkerheten själv.
Ja vad hände? Från bästa till (just nu) sämsta hojen på några få års tid. Att inlinefyra-konceptet skulle vara boven köper jag inte för det gick bra för både Suzuki och Yamaha för inte alls längesedanYamaha - vilken katastrof, så här långt…
Man mår ju dåligt av att se Fabio kämpa som ett djur på en slö M1:a.
2006 var han rookie och körde LCR Honda på Michelin. Han stod i Pole i sitt andra lopp. Han kraschade i 6 lopp (30+ggr totalt den säsongen vill jag minnas) för att han hade dålig känsla för Michelins framdäck. Det är allmänt känt att han var lite svagare vad gäller framändan (men exceptionell bak). Med undantag för en åttondeplats var han annars alltid topp 6 (när han gick i mål) under sitt första år i MotoGP.Stoner hade lite samma sak hela hans karriär om du frågar mig. Ohotad vinnare när allt klaffade men ofta krasher och dåliga resultat när det kivades.

Du är modig du som skriver det innan loppet är slut. ?Men Rins??!! Det tipset borde ha gett rätt bra odds innan rejset??

Ja, det var verkligen otroligt imponerande att se! Kanske är det nyckeln till att få fart i 2023-Hondan, att köra den mjukt och fint istället för på hörntänderna Marc Marquez-style?Är Rins ett unikum eller går Honda att köra?
Så vackert i s-kurvorna.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |