notrightrider
Reklampaus
AHHAAA, där jävlar fick du till det riktigt bra. Semi-plattade till felryttaren och tog det en nivå till...Hatten av.
Platt? Moi...?
Är man tillräckligt stöddig så swishar sådant bara förbi utan att man fattar vem det skall beröra.


Hoppas den blir bra när den väl kommer. Det här segmentet plus urban/pendling är där jag själv kan tänka mig elhoj i närtid. En SM variant av KTM E-XC eller Vargen hade varit 