Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Sluta svara honom
Nu har han ju konsumentköplagen på sin sida men därefter har han slösat nog av min tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sluta svara honom
Jo men han ringer och rådgör med dig om dittan och dattan sen går han till nån annan och beställer. Jag hade hänvisat honom till den han köper av istället för råd. Jag har folk som rådfrågat en jävla massa och det har inte resultaterat i jobb till mig men bonnsmen han känner här senare gjort liknande lösningar som jag. En person har gjort det flertalet ggr men jag hänvisar honom tillNu har han ju konsumentköplagen på sin sida men därefter har han slösat nog av min tid.
Monteras ihop med ihopslaget tändstift och sen ut på Blocket med textenSkall idioten sätta på en ny cylinder o kolv med kass vevstaken o lager??? jaja han ringer snart igen.
- Lyft inte på det locket igen!Både fråga och svar (från ChatGPT)
View attachment 481398
Finns ingen original manual som rekommenderar biltema olja men heller ingen original manual som inte rekommenderar biltema olja.- Lyft inte på det locket igen!
Och så till ett annat ämne.
Radiorör
Säkert så men du vet känslan att det kan vara lite bättre än vad det var innan, tro förflyttar berg.Om man jagar inbillade förbättringar så kan man byta dom.
7025A är en "low noice" variant som är populär i förförstärkare.
I praktiken hör nog ingen jävel skillnad i ett blindtest, I synnerhet inte på en CD spelare
Säkert så men du vet känslan att det kan vara lite bättre än vad det var innan, tro förflyttar berg.
Sedan vet jag ej ännu om dessa sitter som förstärkare av DA signalen ut via xlr till förförstärkaren, eller om dom är integrerade i DA kretsen.
Men visst fan är det hokuspockus för mej med 70% hörsel kvar o konstant tinitus men som sagt känslan att veta att den ""Kan" " vara bättre??
Jag har jobbat en del med rör förr och skulle kunna ha en lång utläggning om skillnader i kvalitet och utförande på rören och deras eventuella påverkan på signalkretsar, men i korthet så lär du inte märka skillnad i ljudet. Om det inte är en usel konstruktion från början vill säga.Och så till ett annat ämne.
Radiorör och varför inget kan få vara ifred hos mej, gärna en medesinsk utförlig text om modifierings behovet..
Nå i min ny inköpta aucostic advance cd spelerare sitter det 2 st 12AX7 rör dessa kallas även ECC83 och 7025.
Men här finns en räv i en hönsgård
12AT7 och ECC81 som anses ge ett tightare ljud mera finstämmigt.
O då finns tydligen enbart 3 st namn på rören som Är kvalitets testade o Innom vissa premisser.
BOGE
SPAX
Tad higrade som anses vara mumman i gröten.
Är det någon gitarr moddare som har någon erfarenhet av dessa förförstärkare rör?
Mina rör sitter direkt i DA omvandlare på den nya acoustic advance rörhybrid cd-spelaren
Slits rör eller funkar dom för evigt.Jag har jobbat en del med rör förr och skulle kunna ha en lång utläggning om skillnader i kvalitet och utförande på rören och deras eventuella påverkan på signalkretsar, men i korthet så lär du inte märka skillnad i ljudet. Om det inte är en usel konstruktion från början vill säga.
Slits rör eller funkar dom för evigt.
Glödtråd och anod/katod äts långsamt upp, men det som märks först brukar normalt vara metallhättan du ser i toppen av de flesta rör. När man kan se igenom den eller den blivit svart, är det hög tid att byta.Slits rör eller funkar dom för evigt.
Nej är det korta svaret. I alla fall var det så på iOS 5, 6 och 7. Enda sättet att göra nåt litet med utseendet, var på jailbreak:ad mobil och inte ens då fanns det modifieringar som i Android. Apple låser grejerna hårt.Går det att ändra startskärmen på en iPhone så att den ser ut och funkar som en android? Dvs, finns det någon launcher eller liknande man kan installera? Alla appar på svipe upp och en vettig svipe ned meny och en ”back” knapp är det som jag är ute efter.
Om man vill ha Android, varför köper man då apple?Nej är det korta svaret. I alla fall var det så på iOS 5, 6 och 7. Enda sättet att göra nåt litet med utseendet, var på jailbreak:ad mobil och inte ens då fanns det modifieringar som i Android. Apple låser grejerna hårt.
Men det verkar finnas öppningar via appar. Sök på "iphone launcher" och det dyker upp en del. Det är dock som att sminka en gris.
Om man vill ha Android, varför köper man då apple?
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |