2mhk
Vågar välja växel!
Tråd om Open 1000 säsong 2022 (tidigare Rookie 1000)
Säsongen ser ut som följer:
7–8/5 Anderstorp
18–19/6 Sviestad
7–8/7 Mantorp Park
30–31/7 Gelleråsen Arena
20–21/8 Falkenberg (SM-final)
Själv gör jag premiär i allt vad racing heter och lyckades med bedriften att lämna Anderstorp med inte mindre än 1poäng! Klart över förväntan!

Kommer under säsongen ratta den här skönheten; #83 en Suzuki GSX-R 1000 från 2006!

Ses på banorna!
(PS. trådkapning välkomnas, lägg gärna upp era bilder, berättelser och/eller funderingar)
Säsongen ser ut som följer:
7–8/5 Anderstorp
18–19/6 Sviestad
7–8/7 Mantorp Park
30–31/7 Gelleråsen Arena
20–21/8 Falkenberg (SM-final)
Själv gör jag premiär i allt vad racing heter och lyckades med bedriften att lämna Anderstorp med inte mindre än 1poäng! Klart över förväntan!

Kommer under säsongen ratta den här skönheten; #83 en Suzuki GSX-R 1000 från 2006!

Ses på banorna!
(PS. trådkapning välkomnas, lägg gärna upp era bilder, berättelser och/eller funderingar)
Last edited:
Det var nog min största oro inför racet, inbromsningen efter långa rakan. Men måste erkänna att med ISR-skivor i kombination med feta EBC belägg kändes det hur lugnt som helst! När man trodde att man bromsade allt vad som gick, fanns det hela tiden lite till att hämta!

)där sitter den mesta tiden, resten är inbomsning och effekt/vikt när drevningen är optimerad......sen tillkommer ju tc och skit på listan numera när den är effektivare än oss förare...jävla skit för en fattig fan som inte har råd med det senaste/bästa OCH faktiskt köra grejerna med....