bosse-l
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 3 Aug 2016
- Hoj
- Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Nu har den hojen legat ute över en vecka utan att bli såld. Det är uppenbarligen fler än jag som tycker att 12000kr är för mycket för en gammal ointressant 250cc som gått över 4000mil. Varför inte istället sälja den för rätt pris..?
För att man kanske inte vill sälja under det priset?
Jag funderar på att lägga ut min KLR650C på annons och får jag inte vad jag vill ha blir den kvar då jag anser den för mig vara värd det jag begär. Troligtvis blir den kvar men vill nån ge runt 40000 kr för den med vad som är gjort på den och med dubbla uppsättningar hjul, tre uppsättningar däck för olika underlag, alla original grejer, mm kan jag tänka mig att sälja.
Hade gjort som Bosse i låtit den stått jag också då det inte gör mig nåt alls om inte priset passar så varför ska man sälja till priset du tycker saker är värt istället om man har plats ?
nu har du ju hojsäsong också så då har du verkligen ingen större chans till storprutande då åker man väl hellre på hojen än å nästan ge bort den
Har man stort garage är en hoj inget bekymmer, har nästan 100m2 över i garaget med en hoj där