Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Varför har vi inga sådanahär tjejer i Sverige?
Finns väl knappt ens sån män i Sverige? Man går ju i konkurs om man skulle försöka livnära sig på sånt så den skulle i de flesta fall blivit bojsänke eller hamnat på metallåtervinningen, undantaget en handfull svenska män som gör det som hobby, och en hel jäkla massa hens som ställer den som prydnad eller bygger om den till en blomvas eller ett rangligt bord.