Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En så hade jag runt 2015, också med TZR250 fälg bak. Ser ut som de Pirelli någontng60 som jag satte på också
En så hade jag runt 2015, också med TZR250 fälg bak. Ser ut som de Pirelli någontng60 som jag satte på också
Nu ser jag att det är min gamla hoj, hyfsad värdeökning om han nu får så mycket
Jo fast det ”kostar” en Fiat X9 på mobile också?3 st till salu på mobile.de från 6500 till 10000 euro.
För oss som inte läser finska, är priset med eller utan en Lordi-veteran i skinnställ?Blocket i all ära, men det finns dårar i Finland också.
Vad i flygande helvete?
![]()
Jag tror att han ingår. Du kan ha honom i garaget och ha honom där bak på hojen när du är ute och kör, garanterad brudmagnet...För oss som inte läser finska, är priset med eller utan en Lordi-veteran i skinnställ?
Det gör inte jag heller.För oss som inte läser finska, är priset med eller utan en Lordi-veteran i skinnställ?
Jo fast det ”kostar” en Fiat X9 på mobile också?
Ok gör så så tar jag en Fiat DinoJo, fast det är väl också den enda Fiat jag skulle vilja ha.
Mycket rimligt. I renoverat, körklart skick måste den ju vara värd det mångdubbla. Minst 30-40000 säkert, förmodligen mer om den är helt original. Den som har tid och utrymme kan göra en bra affär här, eller behålla den och bara njuta av en fin klassiker.
Nämen se på fan, toalettvespan från fulaste hoj-tråden!Inget man ser varje dag.
https://www.blocket.se/annons/varmland/peugeot_s_55/99691902
View attachment 469118
Definitivt, och den var gul. Att ha två av dessa linjesköna rariteter, en blå och en gul, då har man verkligen nått målet.Nämen se på fan, toalettvespan från fulaste hoj-tråden!
Var det inte någon där som sa att dom ville ha en? Hmmm
Jag skulle (varsamt) montera bort bagagelocket och sätta dit en toasits, åtminstonde tillfälligt.Definitivt, och den var gul. Att ha två av dessa linjesköna rariteter, en blå och en gul, då har man verkligen nått målet.

Här kan man bli upphämtad med taxi och bli körd till polisstationen i Västberga. Men hämtar han upp i hela Sverige?
Jag är inte intresserad. ? Låt jänkarna ta den.View attachment 466711View attachment 466713

Jättestort framlyse och automatväxel - vad kan gå fel, liksom.Marketplace men ultraful eurotrash Honda CG125 -88, som allt av det verkar importerad från Portugal. Unik helt klart ( i Sverige) och så olik ”våra” hojar från samma tid att det känns lite kul. Men den ser nästan rysk ut
Marketplace har en bugg så dom flesta hojar är automat ?Jättestort framlyse och automatväxel - vad kan gå fel, liksom.![]()
Knappast såld, snarare borttagen. Eller så är ägaren "indisponibel" för tillfället, och kan inte förnya annonsen. Med tanke på hans kontakter med rättsväsendet...View attachment 469135
Förmodligen har tiden gått ut och han valde väl att inte förnya annonsen.
Om den fortfarande var i beslag så kanske den gått till försäljning eller skrot genom polisens försorg. Inte hojen på bilden utan en mycket finare. Enligt annonsören.
Aha, där ser man.Marketplace har en bugg så dom flesta hojar är automat ?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |