L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Jag tycker att tail tidy-satserna är för dyra till MT-09.Ska du serva hojen själv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att tail tidy-satserna är för dyra till MT-09.Ska du serva hojen själv?
Snigg.View attachment 469103
Tillökning i garaget
Jo men det gör de faktiskt, eller har gjort i alla fall.Man skulle kunna tro att Fällkniven tillverkar fällknivar. Men så är det ju inte.![]()
Just det, Fiskars yxan, den hade jag tänkt köpa på något delicard jag fick. Är den bra, minsta?Hade en bajonett, en Seal pup och en leatherman. (Bar uniform när jag var i skogen då)De behövdes i verksamheten alla 3. Nu har jag Seal pup och en liten Fiskarsyxa med mig i terrängen.
Japp. Pang för pengen. ?Just det, Fiskars yxan, den hade jag tänkt köpa på något delicard jag fick. Är den bra, minsta?
Beställa ett tak är det roliga. Betala ett tak ser man sällan fram emot!Ett nytt hustak. Ja beställt iallafall, inte betalt ännu.
- Jag har ett fast pris på det, så jag har redan bearbetat sorgen i förväg : )Beställa ett tak är det roliga. Betala ett tak ser man sällan fram emot!
Men du gav väl dem ditt Bankid så att de kan kontakta dig igen?Det här köpte jag INTE idag, pensionärsrabatterad el från "mitt lokala elbolag". När jag blev besvärlig och frågade vilket mitt lokala elbolag var lade personen i andra änden på luren.
Eftersom jag inte har några registrerade mobiler # slipper jag numera allt sådant där.Det här köpte jag INTE idag, pensionärsrabatterad el från "mitt lokala elbolag". När jag blev besvärlig och frågade vilket mitt lokala elbolag var lade personen i andra änden på luren.
Det enda jag frågar när någon okänd ringer, när jag får en syl i vädret, säljer du något? Jag måste erkänna att det här var den mest slipade och halaste säljare jag någonsin pratat med. Bäst att hålla koll så att inget mysko nu händer med min nät- eller el-leverantör. Att fejka en telefonkonversation i "rätt riktning" idag är tyvärr inte så himla svårt.Min egen fråga till företagen som ville sälja nåt var:
Jag brukar försöka att inte svara "Ja" på några frågor dom ställer, så dom kan klippa ihop att jag har sagt ja till något annatDet enda jag frågar när någon okänd ringer, när jag får en syl i vädret, säljer du något? Jag måste erkänna att det här var den mest slipade och halaste säljare jag någonsin pratat med. Bäst att hålla koll så att inget mysko nu händer med min nät- eller el-leverantör. Att fejka en telefonkonversation i "rätt riktning" idag är tyvärr inte så himla svårt.
Jag brukar försöka att inte svara "Ja" på några frågor dom ställer, så dom kan klippa ihop att jag har sagt ja till något annat
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |