Då blev det lite begripligt ändåF*ck, ska vara 4x2TB naturligtvis

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då blev det lite begripligt ändåF*ck, ska vara 4x2TB naturligtvis

Dom där är bra vi har en som e 20 år i stugan det har brunnit många dunkar flytande paraffin genom den.En kväll ute på altanen blev mycket trevligare med en fotogenvärmare på 2.2kw
En tusing på Jula.

Där ser man. En yngre släkting till rockkatten. Grattis!Fick besked om att jag fick plats i ett mc garage jag köat till. Och sålde Jaggan i fredags (extremt sorgligt). Så ja råkade spontanköpa en sån här, på nån kvart, via nätet, osett, med hemkörning... oopps. Tur jag är singel som faan ?
Måste beställa en tail tidy också för den där röven är större än min framtid.
View attachment 464420
Ja efter att ha provat Daytona, kawasaki och kört lite Aprilia så är det fortfarande Rockkatten som vart helt klart bäst. Det minuset 1250 hade var vikten, tror det var typ 260 kg och det blev lite vingligt vid parkeringar o dra runt i garaget o så. Den här är 50/55 kg lättare iom att jag dessutom på katten monterat stålbåge för topbox. Så jag provade hojkläderna, de satt utan problem o det tog jag som ett tecken på att det är rätt.Där ser man. En yngre släkting till rockkatten. Grattis!
Ses vi på Gröndal till våren då?
Just det. Norr- inte Enköping var det ju.Ja efter att ha provat Daytona, kawasaki och kört lite Aprilia så är det fortfarande Rockkatten som vart helt klart bäst. Det minuset 1250 hade var vikten, tror det var typ 260 kg och det blev lite vingligt vid parkeringar o dra runt i garaget o så. Den här är 50/55 kg lättare iom att jag dessutom på katten monterat stålbåge för topbox. Så jag provade hojkläderna, de satt utan problem o det tog jag som ett tecken på att det är rätt.
Ja jag tänker väl köra gröndal, gelleråsen, sviestad, mantorp och sen är det väl nån knix här i Norrköping med vill jag minnas (har ju flyttat). Vill gärna bli lite mer engagerad i o hjälpa till på kurser o bandagar med, har allt för mycket tid när barnen flyttat hemifrån. Så får väl ta ett snack inför säsong, hur man gör ? och ja planen är några varv på Nurburgring till, jag är inte klar där än.
Åh, jag villhöver en spork till min fältutrustning.
Topp! Har också en i plast. Men var uttråkad härom dagen. Och då blev det köp.View attachment 464750
Plast! Förevigade dessa innan utlåning, för säkerhets skull, värdefulla prylar detta.
Titan har två nackdelar.Topp! Har också en i plast. Men var uttråkad härom dagen. Och då blev det köp.
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!