Hmm, nu är det rörigt.
Nej, inte Top Gun, någon annan film, men samma fusk med släpkärra och samma hjälte.
Trodde det var Mission Impossible men det var nog Knight o nåt enl ovan.
Men jag var där. Bodde i Sevilla något halvår 2008 och 2010.
Det bästa med Sevilla är Jerez
Jo. Jag vet att det finns ganska många som inte vill visa regnummer i annonser. Men om man ska maska ut regnumret så är det ju en ganska bra idé att maska ut regnumren på andra fordon man har i garaget som får skylten fotograferad samtidigt. Annars har man ju inte åstadkommit något på att maska numret.
De provade även att montera fläkt på framgaffeln och en jättestor GOPRO. Något för banåkare i långsamma gruppen så håret blåser. View attachment 460262
22000 kr - Övrigt - Torsby - Legendarisk enstånka från MZ-fabriken i forna DDR med en 660cc motor från Yamaha på knappt 50 hk. Detta ex har endast gått ca 1...
22000 kr - Övrigt - Torsby - Legendarisk enstånka från MZ-fabriken i forna DDR med en 660cc motor från Yamaha på knappt 50 hk. Detta ex har endast gått ca 1...
Nostalgisträngen slår an. Och inte var det särskilt långt hemifrån....
XTZ motor och kvickstyrd.Det var en väldigt rolig väghoj om det inte måste gå så fort.
Nostalgisträngen slår an. Och inte var det särskilt långt hemifrån....
XTZ motor och kvickstyrd.Det var en väldigt rolig väghoj om det inte måste gå så fort.
”No foolin’ ” som uttryck som har varit med mig sedan 15-års åldern.
Jag fick upp ögonen för en italienskättad poet, samhällsdebattör och sanningssägare vars lyrik talade direkt till mig.
Is that a real poncho . . . I mean
Is that a Mexican poncho or is that a Sears poncho?
Hmmm . . . no foolin' . . .
Jag fick - för en tonåring, helt avgörande upplysningar kring så aparta saker som televisionens passiverande effekter, insikter i konsten att tillfredsställa kvinnor med lång väg till orgasm och förståelse för tandtrådsodlarnas villkor - ur en enda diktsamling!
Undra på att uttrycket bitit sig kvar...
Svenskan är ju äran och hjältarnas språk. Det vet ju alla, härifrån och ända till Atlantis, för att tala med Rudbeck...
Men, man behöver ju inte slita ut det! Det går fint att späda ut svenskan med lite låneord och uttryck. Bara man kommer ihåg var dom kommer ifrån.
”No foolin’ ” som uttryck som har varit med mig sedan 15-års åldern.
Jag fick upp ögonen för en italienskättad poet, samhällsdebattör och sanningssägare vars lyrik talade direkt till mig.
Is that a real poncho . . . I mean
Is that a Mexican poncho or is that a Sears poncho?
Hmmm . . . no foolin' . . .
Jag fick - för en tonåring, helt avgörande upplysningar kring så aparta saker som televisionens passiverande effekter, insikter i konsten att tillfredsställa kvinnor med lång väg till orgasm och förståelse för tandtrådsodlarnas villkor - ur en enda diktsamling!
Undra på att uttrycket bitit sig kvar...
Svenskan är ju äran och hjältarnas språk. Det vet ju alla, härifrån och ända till Atlantis, för att tala med Rudbeck...
Men, man behöver ju inte slita ut det! Det går fint att späda ut svenskan med lite låneord och uttryck. Bara man kommer ihåg var dom kommer ifrån.