Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kikat på ett sånt där mätinstrument men köpte istället dessa mätpinnar då dessa är smidigare när jag ska mäta utan att ta ner den mobila arborrutrustningen, vad är priset för den där?Rackarns, du hade kunna fått mitt kit. Sen har jag även följande om någon har behov. Kostar 4 liter JASO-certad olja.
Firman startades 1923 och det inköptes nog på 50-talet. Du lär inte hitta det i en affär, möjligen auktionsfirma eller pantbank. Som du ser har den två styrpinnar i mätänden plus motsatt ände så det blir enklare att landa i mitten än med två-pinnars.vad är priset för den där?
Rackarns, du hade kunna fått mitt kit. Sen har jag även följande om någon har behov. Kostar 4 liter JASO-certad olja.
View attachment 460165View attachment 460166View attachment 460167
Varför citerar du en fråga du inte svarar på och skriver något helt annat? hade jag inte använt en hålindikator tidigare och inte visste funktionen hade jag nog frågat det. nackdelen med den där är man måste ha inställningsringar och dom är allt annat än gratis.Firman startades 1923 och det inköptes nog på 50-talet. Du lär inte hitta det i en affär, möjligen auktionsfirma eller pantbank. Som du ser har den två styrpinnar i mätänden plus motsatt ände så det blir enklare att landa i mitten än med två-pinnars.
Oj, morgonhumör. Jag skrev att det kostar 4 liter JASO-olja, helst ny. Satsen innehåller ett fåtal inställningsringar och lär nog kompletteras.Varför citerar du en fråga du inte svarar på
Så länge som du har fler ickevuxengrejer än vuxengrejer är det OK.Fick krypa till korset och handla mig läsglasögon.
Känner kroppen vittra sönder mer för var dag. Ett, tu, tre så har man väl både frikort, är mors och tjena med personalen på vårdcentralen och en dosett på köksbordet.
Old guys rule! The older I get, the faster I have been.
Sweet. ?Så länge som du har fler ickevuxengrejer än vuxengrejer är det OK.
Exempelvis uppväger två urtvättade hårdrockst-shirtar ett par läsglasögon...
Precis så är det. Kompensera är det som gäller.Sweet.
Jag kan alltså kompensera, ungefär som att köpa utsläppsrätter, typ?
Känner en medelålderskris komma smygande och jag omfamnar den varmt. Kan nån här lära mig slanga tro? Knäskrapsdagis (knix) har jag gått på redan.
Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka. Så heter det ju och jösses vad många leksaker jag samlat på mig under åren.![]()
nog odlades det lite penicillin där i så det ska saneras på något sätt + rengöra och smörja efter reparation. Typ så.
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!