Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är något knas på SH-länken till bildenSnubblade på en 80cc stelbenskines i vinter.
Märkligt....jag kan se bilden vid förhandsgranskning. Testade några olika länkar och dom funkar för mig.Det är något knas på SH-länken till bilden
i.imgur.com/uqiws6p.jpg
I min Chrome slår det upp till <f*tt* k*k b*n*nsk*l> går inte att få in - iaf, den kan inte sätta in IMG med hakparenteser på rätt sätt.Märkligt....jag kan se bilden vid förhandsgranskning. Testade några olika länkar och dom funkar för mig.
Håll dig borta från Malmö bara. Fullt på alla uteserveringar, inga Coronavstånd här inte...Österlen!
som man säger: "Fakking balsam för själen bror"![]()
Stängde av telefonen, drog tidigt från jobbet.
Abonnenten du söker kan inte nås för tillfället.....
![]()
Närå, ystad körde jag igenom bara!Håll dig borta från Malmö bara. Fullt på alla uteserveringar, inga Coronavstånd här inte...
Jobbar du på kommunen?Stängde av telefonen, drog tidigt från jobbet.
Abonnenten du söker kan inte nås för tillfället.....
Hihi. Alltid retar det någon. Vet inte om det var någon här på SH eller SC som var rabiat motståndare till att gå hem tidigt på fredagar. Fast det är inte helt ovanligt att även privatanställda kan stämpla ut efter behag. Vi kör med flexbank. Ta ut som ledighet 1:1 eller cash 1.5 gånger ordinarie. Dvs man "vinner" monetärt på att jobba istället för köra hoj.Stämmer![]()
Bättre ändock.Besöka släkten går inte så det blev en kompromiss. View attachment 459665
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|