Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag nämner inte vilket enormt stort land som egentligen styr Sveriges politik...
Kan man betta på att sillmjölkeoppositionen kommer att lägga sig platt i pandemilagstiftningsfrågan?
Fattar de inte vad det innebär att ge sossar oinskränkt makt? Tror den kommer tillbaka? Tror de att det kommer stanna vid detta?
Vågar man ställa frågor som dessa?
Nu hänger jag inte riktigt med, vilken oinskränkt makt kommer dom att ge Sossarna? (det är förövrigt 4 partier till)
Makt att vid en konstaterad pandemi få gå in med speciallagstiftning som stängning av nattklubbar och max antal på restauranger?
Visst, har foliehatten strypt blodtillförseln till hjärnan så kan man säkert få det till något farligt.
Vad som verkligen är farligt är att låta någon övervaka var det skapas folksamlingar genom (annonymiserad) mobildata, men det gör dom ju redan, utan pandemilagar.
Man skulle kunna tänka sig att det går ett larm så fort en större grupp människor samlar ihop sig och börjar gå mot riksdagshuset i syfte att släpa ut Annie på torget och tvinga henne att äta upp den där skon...
Men det är ingen som har reagerat på att den möjligheten redan finns och används.
Tack för input. Jag vill samtidigt ta tillfället i akt och berätta att min foliehatt är vadderad med ett mjukt fluff som även fungerar såväl värmande som ljudisolerande. Shoei vettu!
Hur känns din?
Jag funderar allvarligt på att klä min keps med en mylarfilt och lite luddig stoppning, det är fan myggfritt ute nu (-15c)


Det kan bli mycket värre , polarvirveln håller på att åka stryk med en SSW - det kan bli kallras och det kan vara länge
https://mobile.twitter.com/judah47
Hoppas det blir fastlåst läge till mars så även södra Sverige fryser till is
Var länge sedan vi hade vinter

Bortsåg man från kylan kändes det som om det var april..



Den lär väl ska tryckas in "bara" så att plasten flexar och således skapar spänning så att den trycks ut igen när den passerar hålet.
Typ så.
behövs lite VVV? (Vilja, våld och vaselin)

Uppfattat! Man lär sig något nytt varje dag.I den där branschen så är förkortningen VVS, Vilja Våld Smörjmedel!![]()


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |