Så fort den rullar försvinner ju en hel del av nackdelarna med vikten (om man inte försöker sätta nya bomrepor) ett halvt ton hoj rullar ju mjukt över gupp där 160kg ettrig hoj studsar.
Brorsans Harley skulle jag lätt kunna köra 100mil på en dag, vilket han har gjort....
Min gamla hoj dvs venture 1300 den åkte jag och frugan från Lillehammer och hem på en dag, ungefär 110mil. Denna hojen känns det som att man kan göra samma sak med. En sak jag inte gillar är att fjädringen är mycket hårdare på denna än min gamla. Jag har inte lyckats skrapa väska ännu iaf men det kommer väl.

då




