H_____P
Trygghetsnarkoman
View attachment 454273
Mitt mål var att äga en HD innan jag blev 40. Jag lyckades med 6år till godo. Och ja den är snabb!![]()
Ball! Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
View attachment 454273
Mitt mål var att äga en HD innan jag blev 40. Jag lyckades med 6år till godo. Och ja den är snabb!![]()
View attachment 454273
View attachment 454273
Alltid fått höra att jag är lillgammal men man får nog ändå säga att jag diskade av medelålderskrisen tidigt 
Man ska köpa det man gillar och inte bry sig så mycket om vad andra tycker, då mår man bättre i det långa loppet![]()
Precis, men den kåpan var fan inte vacker någonstans.
<=====Men man kan ju alltid byta ut den mot något vackrare.

Blir nog svårt att byta eftersom hela stereo paketet och navigationen sitter i kåpan. Men smaken är ju som baken. Jag tycker road glide är så frän just pga kåpan![]()
View attachment 454284
View attachment 454285
Så jag förhoppningsvis kan säga; Aahh
![]()
..och inte; Fakk!!1
![]()
Samt inte så mycket;
![]()
Ja vi är ju alla olika som tur är, alla kan ju inte gilla Bart-Kåpan
<=====
Men nu när du har köpt hojen, har du budgeterat 1/3 till för tillbehören?
Det finns massor av taiwankromade grejor med döskallar och flejms på, för att inte tala om alla kaffemmuggar och t-shirts med harleyloggor på, bara luftfilterkåpor finns nog så du kan ha olika varje dag.
Det är ingen liten livsstil du har köpt dig in i...
Yep. "Träsket" är att gilla/intressera sig för eldrift på fordon (vilket jag antar att du börjar gå djupare i eftersom du börjar titta på balansering av individuella celler). När man väl är där så är det svårt att ta sig ur, typ..EV-humor...
?
Hunnit köra nått med den?
Edit: ja juste jag köpte ju ett blås i går. Wings till min 790! Inte min på bild dock.
View attachment 454303
Jo jag har hunnit lägga 43mil på den. Otroligt smidig och lättkörd hoj. Trots att den på pappret är ett sänke.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |