Var är gillaknappen...!?!?

Fasen, får inga notiser om detta forum och här går detta osvarat. Ledsen för det.

Det finns ingen Gilla-funktion där helt enkelt. Mjukvaran är 10 år och jag petar inte för mycket i koden för att inte riskera korthuset faller över :D
 
Och hur gick det med uppgradering till något nyare då? :7peta

Som du nog utläste mellan raderna... det är för komplicerat. Grävt i olika lösningar men ärligt talat... inget är bra. =/

Det är allt från att allt innehåll inte kommer med, till att funktionalitet som standard bara är basic. Sedan så, så illa är det inte i dagsläget egentligen. Allting fungerar och det trumfar än att man för sakens skull ska byta.

Se bara Prisjakt. De hade en fantastisk sajt, och sedan kom marknadsföringssnubbarna in och skulle piffa upp utseendet så det blir modern... men horribelt oanvändbart.

:huvet
 
Som du nog utläste mellan raderna... det är för komplicerat. Grävt i olika lösningar men ärligt talat... inget är bra. =/

Det är allt från att allt innehåll inte kommer med, till att funktionalitet som standard bara är basic. Sedan så, så illa är det inte i dagsläget egentligen. Allting fungerar och det trumfar än att man för sakens skull ska byta.

Se bara Prisjakt. De hade en fantastisk sajt, och sedan kom marknadsföringssnubbarna in och skulle piffa upp utseendet så det blir modern... men horribelt oanvändbart.

:huvet
Jojo, i sak håller jag verkligen med :tummenupp Att göra om bara för sakens skull är vansinne, hellre bra funktioner än snygg förpackning, det var mest det där med fallande korthus som lät lite oroväckande ;)
 
Jojo, i sak håller jag verkligen med :tummenupp Att göra om bara för sakens skull är vansinne, hellre bra funktioner än snygg förpackning, det var mest det där med fallande korthus som lät lite oroväckande ;)

Haha liten överdrift inser jag haha :D Jag borde acceptera att trimma denna pudel en aning.

vBulletin har ett helt eget sätt att bygga upp funktioner och tillåta ändringar. Det är inte sååå roligt att jobba i. Normalt sett knackar man i ett ramverk via kod. Här ska man både förskapa saker i ett interface, sen kod via interface och sen kod i fil inte osällan.

Men ska inte klaga. Ska ta och kika på om det går lösa Gilla även i kalendern!
 
Haha liten överdrift inser jag haha :D Jag borde acceptera att trimma denna pudel en aning.

vBulletin har ett helt eget sätt att bygga upp funktioner och tillåta ändringar. Det är inte sååå roligt att jobba i. Normalt sett knackar man i ett ramverk via kod. Här ska man både förskapa saker i ett interface, sen kod via interface och sen kod i fil inte osällan.

Men ska inte klaga. Ska ta och kika på om det går lösa Gilla även i kalendern!

Calma.
Det var ett tång in tjik-sätt att bumpa ett angeläget ämne, och uppmärksamma att även bilklubbar vill höra BG berätta om IoM.

Inget mer än så.
 
Haha liten överdrift inser jag haha :D Jag borde acceptera att trimma denna pudel en aning.

vBulletin har ett helt eget sätt att bygga upp funktioner och tillåta ändringar. Det är inte sååå roligt att jobba i. Normalt sett knackar man i ett ramverk via kod. Här ska man både förskapa saker i ett interface, sen kod via interface och sen kod i fil inte osällan.

Men ska inte klaga. Ska ta och kika på om det går lösa Gilla även i kalendern!
Hallå! Orkar inte starta ny tråd, men min fundering rör "Gilla"-funktion nästan.

Kolla på ex. https://www.sporthoj.com/garaget/id/727
Det finns en knapp med en tumme upp:
1767994114692.png

Men inget händer när jag klickar. Gör jag fel? Jag är ändå en ganska meriterad klickare.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top