Köpt MC

Baua

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Aug 2011
Ort
Grödinge
Hoj
1988 Suzuki GSX-R 1100 mfl
I helgen blev jag och frugan med MC.
Ska bli riktigt kul att få åka 2-hjuling igen efter ett antal års torka. Valet föll på en 2015 Yamaha FZ8-S med 1200 mil på mätaren. Har investerat i hjälmar och ska nu börja leta efter ställ.
 
Gött! Grattis, verkar dessutom vara en bra hoj för skjuts och bus. Lycka till med säsongen :tummenupp :)
 
Härligt, nu märks det att säsongen börjar närma sig.
Stort grattis till köpet och många härliga mil att se fram emot! :tummenupp
 
EDIT: Glöm nedanstående. Messersmitt kom fram, men efter att ha läst hela Hoztics inlägg inser man det rätt kvickt, DOH!:3freak
Han försökte nog vara lustig på din bekostnad. Hoj åker man inte, hoj köööör man. :arsele


Förresten, kolla www.fc-moto.com för bra deals på kläder! Handlat där flera gånger. Fick tyvärr skicka tillbaka härom veckan pga. helt fel storlek men även det gick smidigt (kostade ca 250kr).

Helt rätt tanten ska köra och jag åker bakpå.
















































Not :D
Jag kör och hon sitter bak:)
 

FMypX1v.jpg

741RPNW.jpg
 
Snygg bike ni har skaffat (ljusår bättre än de science fiction-liknande alstren i Yamaha MT-klassen)! Ser ut som att den är både rolig att köra och praktisk. Ses på vägarna framåt våren!
 
Många tack alla!
Och tack för hjälpen med uppläggning av bilder. Ja det ska bli kul att börja köra hoj igen. Bor nära Rosenhill och Slingerbulten så Inte alls omöjligt att vi träffas någon gång under kommande säsong om Någon av Er brukar vara på plats.
 
Härligt, nu märks det att säsongen börjar närma sig.
Stort grattis till köpet och många härliga mil att se fram emot! :tummenupp

Avlångt land, väntar på att snöskotersäsonen ska börja på allvar, mcsäsongen känns ännu flera månader bort ;)

Grattis till hojen, hoppas våren kommer tidigare till dig än vad den gör här.
 
Avlångt land, väntar på att snöskotersäsonen ska börja på allvar, mcsäsongen känns ännu flera månader bort ;)

Grattis till hojen, hoppas våren kommer tidigare till dig än vad den gör här.

Den kommer till Er också och då är det bara att komma söderut:)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top