Köpt MC

Avlångt land, väntar på att snöskotersäsonen ska börja på allvar, mcsäsongen känns ännu flera månader bort ;)

Grattis till hojen, hoppas våren kommer tidigare till dig än vad den gör här.

Ja det är stor skillnad mellan de södra och de norra delarna av landet. Men i gengäld har ni sol dygnet runt när den väl kommer. Men alldeles oavsett, att åka ut på en ny hoj tidigt på våren, det är magiskt.
Att åka ut på en gammal hoj tidigt på våren, det är också magiskt. Jag lääängtar!

Ja det är stor skillnad mellan de södra och de norra delarna av landet. Men i gengäld har ni sol dygnet runt när den väl kommer. Men alldeles oavsett, att åka ut på en ny hoj tidigt på våren, det är magiskt.
Att åka ut på en gammal hoj tidigt på våren, det är också magiskt. Jag lääängtar!

Jag skulle nog inte vilja byta heller, här är det ju riktiga årstider, dock skulle man ju kunna slippa våren under förfalls tiden ;) Är ju bara en månad till sen är ju det värsta över då är det ljus då man far och kommer hem från jobbet. Sen är det ju inte så jäkla mörkt här då vi har snö jämfört med söderut med tok saltade vägar och bara blöt slask.

Idag kördes den hem från Eskilstuna.
Var ju ett tag sen jag körde hoj senast, men det kändes som att känslan fanns där. Riktigt kul. Naturligtvis kom bilden på sniskan.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT