MotoGP Brno 2018

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
W00t????2?

Ingen hetstråd med bara 5,5 timme kvar till GP-klassens träningsstart?
 
Marquez ser nästan mänsklig ut denna helgen. Min tippning:

1. JL99
2. VR46
3. MM93
4. CC35
5. AD04
 
Fantastisk sista minut på kvalet måste jag säga.
Har någon koll på hur det gick med Martins hand förresten?
 
Fantastisk sista minut på kvalet måste jag säga.
Har någon koll på hur det gick med Martins hand förresten?

Wifin på vårat öststatshotell tillåter varken att man tittar på eller laddar upp bilder, men det lär cirkulera bilder på en redig titanplatta strax norr om handleden. Finns säkert här:

https://mobile.twitter.com/88jorgemartin?lang=sv

Tyvärr så blir det väl fritt fram för den österrikiska maffian i och med detta...
 
Rossi hittade nått på sista varvet, kul

"Aloura" verkar vara något nytt Rossi-ord som typ "sisserly" som han kör med på presskonferenser eller är det vanlig italienska?
 
Rossi hittade nått på sista varvet, kul

"Aloura" verkar vara något nytt Rossi-ord som typ "sisserly" som han kör med på presskonferenser eller är det vanlig italienska?

Vanlig italiensk uttryck innan man börjar förklara saker o ting. Speciellt i den regionen av Italien.
 
Vanlig italiensk uttryck innan man börjar förklara saker o ting. Speciellt i den regionen av Italien.

+1

Min erfarenhet är att det används ungefär som ”u know” hos amerikaaaner eller ”vettu” på den svenska västkusten.
 
KÅ.TE.ÄM. :tummenupp
Snyggt av Oliveira!
 
MM siktar på mästerskapet.
Och för att ta hem mästerskapet räcker det med att gå i mål före Rossi.
Idag
AD 1a 25p 113p sammanlagt
JL 2a 20p 105 p sammanlagt
MM 3a 16p 181p sammanlagt
VR 4a 13p 132 p sammanlagt
 
MM siktar på mästerskapet.
Och för att ta hem mästerskapet räcker det med att gå i mål före Rossi.
Idag
AD 1a 25p 113p sammanlagt
JL 2a 20p 105 p sammanlagt
MM 3a 16p 181p sammanlagt
VR 4a 13p 132 p sammanlagt

Det såg verkligen så ut.
Synd att han inte lät bli JLo.
Jag tror Lorre hade tagit det. :)

Bra race! :tummenupp
 
Wifin på vårat öststatshotell tillåter varken att man tittar på eller laddar upp bilder, men det lär cirkulera bilder på en redig titanplatta strax norr om handleden. Finns säkert här:

https://mobile.twitter.com/88jorgemartin?lang=sv

Tyvärr så blir det väl fritt fram för den österrikiska maffian i och med detta...


Vad menas/avses?

Själva bodde vi i ett gammalt universitets"palats" där tomma rum hyrs ut, fullsatt, instort sett alla satt på wifi:t och det var inga större bekymmer, snabbt var det, öhlins kanske får uppgradera hotellen för sina medarbetare till nästa säsong:tungan
 
Last edited:
Nytt ord?

Vart har du varit senaste femton åren? :)

Allora har Rossi sagt läääääänge. :)
Som folk skrev nedan så är det italienskt utfyllnadsord.

https://www.youtube.com/watch?v=wx4tEl0tTHg

På viasat-motor. Där har du inte presskonferensen och interjuver mm.
Nu kör jag motogp.com.
Har säkert hört det förut men inte tänkt på det.
Nu var det så uppenbart.


Men det är klart du ska få bezzerwizza lite.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top