Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kanske varit otydlig ; packboxarna jag sprängde tidigare var på en annan hoj.
Anledningen att jag behöver fylla på luft nu, är att jag har demonterat gaffelbenen från hojen för lackering.
Eftersom luftpåfyllningen sker från en gemensam ventil , smiter luften ut vid demontering av gaffelbenen.
Så, packboxar och o-ringar är intakta.
Det var med en cykelpump jag sprängde packboxarna tidigare. I.o.f.s var det med en modell , "stor" ; en sådan som man sätter en fot på nedtill och pumpar med 2 händer , om ni förstår vad jag menar ?
Jag tror att jag missade hur stor luftmängd det kommer en sådan. Kan ju försöka igen , men pumpa MYCKET försiktigare, ?
Packboxarna blev otäta efter att jag blåste i för mycket luft i benen.Hur fan "spränger" man ett par packboxar, det sitter ju låsring på dom?
Du ska ha max 0,4 bar i benen.
Ok, du vara chef.Packboxarna blev otäta efter att jag blåste i för mycket luft i benen.
NEJ ; enligt servicemanualen jag har KAN jag ha upp till 1,2Kg. Om jag kör ensam kan jag ha upp till 0,8 !!
- - - Updated - - -
Tack Bonzo för tipset , en sådan får det bli !
Glömde nämna det ; Du har rätt ; det normala är 0.4. Jag vill dock ha lite mer !Ok, du vara chef.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |