Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Du måste ju ha förstått att den skulle hamna i den här tråden. 25000:-.....:7peta
Jodå, räknade att den skulle dyka upp här, om inte annat för att folk skulle känna igen den :D

Fast priset är ganska bra ändå. Kolla upp billigaste stora motarden i hela Sverige. Det är en XR600 -90 för 22500:-
Den har lite roliga saker i maskinen, men utseendemässigt är min klart trevligare. Så jag tycker jag ligger bra till. Dessutom är priset satt i den nivå jag tycker är acceptabelt att släppa den för.
Skulle någon erbjuda 20' för den behåller jag den hellre. Den kostar inte mig någonting att ha i år då skatten och försäkringen är betalda. Då tjänar jag mera på att njuta av den på småvägarna här under sommaren :)

Last edited:
Jodå. En gammal GPZ som annonseras som en 2009'a.
Att den dessutom omnämns som ett "fynd" cementerar ju bara misstanken om säljarens bristfälliga verklighetsuppfattning.

Är nog så att ramen är nytillverkad -09 å han använt sig delar från en gammal gpz...

Ett fordon som är handikapp anpassad är sällsynt å ett fynd för den som behöver det..
Kostnaden för att bygga ett sådant fordon är inte billigt å de är för att köpare är inte så många. ..

Back