Ozziania
SuperSport är lite roligare
Japp hansa blev min "räddning", 5250kr/hel/hel, så billig premie har jag aldrig haft på någon R1a sen 2001 
Dessutom mer än halverarades premierna på mina två XT600 där omfattningen blev hel/hel från tidigare trafik och delkasko.
Att sedan bli bemött som en värderad kund till skillnad mot läns o folksam jag hade innan gör mej såklart jäkligt glad också
Dessutom mer än halverarades premierna på mina två XT600 där omfattningen blev hel/hel från tidigare trafik och delkasko.
Att sedan bli bemött som en värderad kund till skillnad mot läns o folksam jag hade innan gör mej såklart jäkligt glad också

: Helt korrekt också att centrala funktioner som riskanalytiker, auktiarier osv sitter centralt och stödjer de lokala bolagen med råd och riktlinjer. Så har jag förstått det iaf. Sedan kan ju dom lokala bolagen i vissa fall sätta andra priser åt t.ex. storbonden på väsgötaslätta som skaffar sig en leksak - naturligvis är denna "leksak" ett oundgängligt behov för honom i hans arbete så det är ju hans företag som förser honom med detta ypperliga arbetsredskap att snabbt kunna ta sig mellan åkrarna och betesmarkerna
. Raljerar? Vem? Jag?