Det är jag som är twin vincent!Trecylindrig.
Laverda kallade sin 'Jota' efter en spansk snabb dans för tre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är jag som är twin vincent!Trecylindrig.
Laverda kallade sin 'Jota' efter en spansk snabb dans för tre.
Tänka längre än absolut nödvändigt ägnar jag mig inte åt, inte på nätet och helst inte i övrigt heller.Det är jag som är twin vincent!
Nä man kan få träningsvärk i hjärnan.Tänka längre än absolut nödvändigt ägnar jag mig inte åt, inte på nätet och helst inte i övrigt heller.
De ska va aphängare!Nu jäewlar!!
Det är hojen som är schizofren jag lovar. Jag är bara enormt slug som vanligt. Idén nu är att köra sissy o sadel bolt-on och slänga på en kaffesadel. 2 hojar i 1. Minst!
Märkte ju på första provturen att jag inte gillade körställningen alls. Inte utan packning att luta sig mot åtminstone.
Så är ju motorn nåt inåthelvete för pigg för att inte ha en aktiv körställning också!
Thruxtonen har ju gubbkörställning som thai-trajorna numera så den känner sig nog relativt ohotadHaha okej. Ptja, den typen av körställning är inte alls min grej, så den biten kan jag förstå. Men vad skall din Thruxton säga om den konkurrensen? ;P
Thruxtonen har ju gubbkörställning som thai-trajorna numera så den känner sig nog relativt ohotad![]()
Konstigt nog funkar clubman för mig bättre på dessa hojarna än original cliponet på thruxtonen som är både högre och längre bak.
Blir inte alls samma belastning på handlederna. I 160 är man perfekt balanserad!
Japp! Perfekt för en 180 lång aparmad vandal!Min thai-traja har clip-on.Clubman kommer väl längre fram och med en rejäl vinkel på handtagen? Mitt problem med clip-ons är inte att de hamnar långt ner utan att de hamnar långt fram (kort i rocken).
Till du fått provkört och känt dig som en colombiansk knarkkung jaJag är mycket skeptisk till de här nya styr-idéerna.
Det sitter ju ett litet bögigt hjärta av röd reflex på nummerplåten, mer hbtq certifierad maskin får man leta efter!Clip-on sitter fint ihop med sissy-ryggstöd på den hojen! Ryggstödet kanske kompletterat med någon liten feministsymbol?
PS Thai-traja??? Vänligen upplys en okunnig.
Till du fått provkört och känt dig som en colombiansk knarkkung ja
På ett bygge av den här arten vill jag mena att bekvämlighet är oväsentligt.
Själv tycker jag generellt om motorcyklar där man sitter värdigt, med rak rygg och fötterna nedåt. Skräckexempel är den bland tribal, ölmage och getskägg -prydda motorcyklister så populära "gynstolen", ofta kombinerad med ett lågt rak styre så att man dessutom får sitta som en fällkniv.
Att ligga på sitt könsorgan med fötterna bakåt fyller däremot åtminstone funktionen att man kan bli snabbast runt Isle of man på sin encylindriga Matchless.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |