Wallin
GSXR 1000 K5
- Gick med
- 9 Aug 2011
- Hoj
- ZX10R 2011 Tidigare:GSXR 1000 K5, Triump Tiger 1050, ZX10R-06, ZX9R-94, GSXR 750 -86, GSX550 -84
Då sitter man här igen och har inget att göra när hojen är i vinterdvala
Som vanligt börjar man fundera på de där Enduro hojarna som plötsligt börjar se ganska roliga ut igen (som varje vinter
)
Nu till själva frågan.
Syftet skulle vara att köra november till mars då den riktiga hojen behöver sin vila, men när jag försöker hitta banor/spår att köra på så tycker jag att alla stänger ner sina banor på vintern
Finns det några enduro spår som är öppna hela vintern och vilken klubb är det i så fall man skall ansluta till?
Bor i Bara mellan Malmö och Lund, så bra de finns i den delen av Skåne.
Som vanligt börjar man fundera på de där Enduro hojarna som plötsligt börjar se ganska roliga ut igen (som varje vinter
Nu till själva frågan.
Syftet skulle vara att köra november till mars då den riktiga hojen behöver sin vila, men när jag försöker hitta banor/spår att köra på så tycker jag att alla stänger ner sina banor på vintern
Finns det några enduro spår som är öppna hela vintern och vilken klubb är det i så fall man skall ansluta till?
Bor i Bara mellan Malmö och Lund, så bra de finns i den delen av Skåne.

Ja kan vara lite kallt, speciellt om fingrarna. Men det står man ut med när man har så kul!