Takeover The Streets - STHLM

Är väl bara åka ut till "vissa" av STHLM:s förorter, där är gatorna redan övertagna...... :fakta
 
Last edited:
Vad är "takeover the streets" till att börja med?

Ja man ska köra i en stor jävla klunga med hojar / fyrjulingar, crossar och du ska framföra ditt fordon som en fullblods galning. Försöker polis eller allmänheten stoppa en så hjälper de övriga till så att man undkommer och helvetes färden går vidare. :3freak
 
Idiotisk grej som bara kommmer höja försäkringspremierna och sänka hastighetsbegränsningarna på sikt. Mer hat mot motorcyklister m.m.

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
 
Verkar vara lite klent intresse? Du får nog ta din Er-6 och ta över en återvändsgata eller en gångbro motsv. Eller bara köra utan en massa barnsliga statements...
 
Asså ja e på, kan vi stanna förbi snuten å göra en sån där "fuck u burnout" oxå? Skulle va fett najzz:kär
 
Inväntar moralkakestormen förväntansfullt. :lol

Nej men kan man inte köra som folk på en såndäringa takeover?

Typ att alla åker runt och följer alla trafikregler till punkt och pricka. Använder blinkers ordentligt åker enligt hastighetsbegränsning. Följer högerregel osv. och helst med varselväst. Det hade vart kul tror jag

Obs. Inte ironisk.
 
Last edited:
Inväntar moralkakestormen förväntansfullt. :lol

Nej men kan man inte köra som folk på en såndäringa takeover?

Typ att alla åker runt och följer alla trafikregler till punkt och pricka. Använder blinkers ordentligt åker enligt hastighetsbegränsning. Följer högerregel osv. och helst med varselväst. Det hade vart kul tror jag

Obs. Inte ironisk.

Du menar som en mer lokaliserad mälaren runt? :hihi
 
Hahaha ja fast med mindre krom och fransar kanske. Däremot är korvätarhjälm obligatorisk. :glömdet
 
Onsdag typ 22-23:00 så kan vi köra "Brunnsviken stumt" Start/Mål Sveaplan, after race på donken :yoparty
 
Man kan ju behöva lite hjälp att komma undan farbror blå om man kör en ER-6:a :P De flesta lyckas ju inte ens med sina värstinghojar om polisen bestämmer sig.
 
Ja man ska köra i en stor jävla klunga med hojar / fyrjulingar, crossar och du ska framföra ditt fordon som en fullblods galning. Försöker polis eller allmänheten stoppa en så hjälper de övriga till så att man undkommer och helvetes färden går vidare. :3freak
Jahaa, liknande som gatkörningen under SR epic meet alltså :näsblod:tuttar (Eller ja, förutom fyrhjulingar, polisinblandningen och total vårdslöshet alltså..)
 
Man kan ju behöva lite hjälp att komma undan farbror blå om man kör en ER-6:a :P De flesta lyckas ju inte ens med sina värstinghojar om polisen bestämmer sig.
Äh, det är ju skitlätt att dra bängens bumsar, järnet in i skogen ba och tjör mellan två stenar så ramlar bumsens cyllar av å man är på fri fot igen !!!!1111!!!


eller vänta nu, det var på 70-talet va :va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top