Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte vad kostnaden har med detta att göra, kan vi kasta några hundra miljarder på du-vet-vilka ser jag inga som helst problem med några tusenlappar på kontrollerad befolkningstillväxt. Men det var inte riktigt finansieringen jag var ute efter.Skulle sjukvården varit privatfinansierad så varför inte, som nu, nej.
Vet inte vad kostnaden har med detta att göra, kan vi kasta några hundra miljarder på du-vet-vilka ser jag inga som helst problem med några tusenlappar på kontrollerad befolkningstillväxt. Men det var inte riktigt finansieringen jag var ute efter.
Nja, jag är väl inte lika övertygad om förträffligheten. Barnafödande och havande är inte så trivialt i min bokOk, men då finns det ju egentligen inga problem med det, folk skall vara fria att göra vad dom vill med dököttet dom bär runt på.
Nja, jag är väl inte lika övertygad om förträffligheten. Barnafödande och havande är inte så trivialt i min bok
Jag tycker frågan är lite svårare än så, men visst är just det argumentet åtminstone vid en första anblick stabilt.Nej, men rätten över ens egen kropp bör trumfa utomståendes uppfattningar.![]()
Till himlen HPVart vill du egentligen komma, Markus?
Till himlen HP
Finns det något skäl att man inte bara adopterar från samma kvinna som nu inte blir surr-mamma?
Insemination är jag ganska OK med
Ja, men det kan väl inte vara problem för merparten av kunderna? Bögarna texEn surr-mamma bidrar ju inte med några genetiska egenskaper eftersom hon får ett befruktat ägg inplanterat.
Om man adopterar är ju bitar av genetiken från henne.
Ja, men det kan väl inte vara problem för merparten av kunderna? Bögarna tex
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife