MC i Kungälv

Såg att jag har ramlat ur rullen över åkare i Kungälv, ni får gärna lägga till Proudfoot med en GSX 1100F 91-
Är det någon som vill ut å åka någon gång kan vara kul med sällskap, har bott i Lycke nu mer mitt i Kungälv,

kul o höra en kungälvsåkare :)! någon gång kanske det går fint o köra, vore kul om man kunde dra ihop ett litet gäng i alla fall o dra någon runda här omkring. kanske mot marstrand eller orust eller innåt landet eller ner mot staden på G :tummenupp

Börjat jobba tyvärr, men ledig Torsdagar samt Lördag Söndag, Kartan säger mycket Sol framöver och jag är på när det gäller tur :banana

Klart de gör!
Semestern är kommen och hojjen e redo! :)
Tid och plats and ill be there ?

har legat sjuk hemma i ett par dagar nu. Men är gärna på ifall vi får ihop ett gäng cyklar!

Fredag i dag, ser ut att bli fint väder ikväll vad sägs om samling vid Kungälvs fästning kl 18 i kväll?

Eftersom det inte bor någon med motorcykel i Göteborg längre, får man som boende utanför Kungälv haka på er vid tillfälle?

Absolut! ? Om vi bara lyckas få kontakt allihop nån dag så kör vi ✌

Hej! Ny i Kungälv. Tänkte kolla om det är några som är ute på vägarna och åker. Kanske inte nu i februari men framöver!

Någon som är sugen på att köra lite framöver?:banana:banana

Var ute och övningskörde med min fina varselväst på ute i Rollsbo i helgen. Verkade vara ett helt gäng motorcyklister som roade sig kungligt därute :yoparty Någon som noterade en grå/svart Gladius med röd ram som puttrade runt med handledare bakpå?

Inget jag la märke till. Tog en sväng i lördags i Rollsbo! Såg dock inte några andra heller! Finns det några boende i Kungälv som kör hoj och finns här på sporthoj???:confused:

Nyheter
Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Back