Vingen verkar förvånansvärt stryktålig måste jag säga men men, kör aldrig sista acket =)
Nåja, tur i oturen ändå att det hände just under kvällens sista urladdning istället för den första så att säga (ingen i reserv). Klippte samma pelare för andra gången, ska nog höra mig för om vi inte ska upp med lite mer skumgummi längs banan då jag misstänker starkt att handlaren som brukar närvara vid körningarna har ett finger med i spelet...

Första gången var det rakt på, tjong i medaljongen så stötfångaren gjorde sitt jobb.. tror inte ens det blev ett märke då. Andra gången slog jag nog av så den dök och stötdämparfästet fungera inte någe vidare som stötfångare.
Sak samma, blir att hämta upp lite nya delar imorrn och då även så att jag har i reserv. Hjullagren imponera inte, kört ca 8x10-20 min i moderat tempo och vänster bak är sopslut medan övriga har sett bättre dagar. Sades att skräp från mattan gärna hade ihjäl lagren så jag ska försöka få tag i något tätare dito.
On topic:
Inte för att jag satte särskilt många mätbara varv men ska bli kul att följa utvecklingen, hoppas jag =)